💬
Logga in
Fuska.se

Majora´s Mask

535 svar · startad · 🔒 låst

Jag har sprängt den stenen plus så har jag klarat racet och fått det tredje svärdet

Det är inget bakom stenen,jag gorde det på dag 1.Jag har fått zora masken och vad ska jag göra nu?På guiden står de så här: Gå ut igenom den östra delen och spela the Epona's Song.

Rid på Epona ner genom berg terrängen, hoppa over de två staketen och gå av, använd the Lens of Truth på cirkeln av stenar.

MEN VAR EXAKT ÄR SOLDATEN?!?!?!?!?!?!?

i en stenring

hej.... jag har sätt hur man får ett bättre svärs genom att döda en gele klum utanför clocktown.... men jag hittar alrig den med stenen eller vad det va..... VART ÄR DEN???

det funkar inte..jag lovar... =)

men du vet det där svärdet som man får av smiddaren... det där gula svärdet... det ska finnas ett blått ochså

det är bara nån som har hittat på...jag har till och med frågat nintendo.com om det..

då har dom gjort misstag... för länge sedan köpte han en zelda guide av dom på eng och där fans den

finns det kanske inte nåt annat blått svärd..

du vet hur det gula svardet ser ut???

där det är guld där är det blått

...är det kanske inte great fairy sword...

vet inte.... jag har bara haft upp till det det gula svardet

great fairy sword får man om man samlar 15 stray fairys i stone tower temple

det har jag inte

e det svärde bra då?

Tror det

man använder det med en C-klnapp...det är det starkaste i spelet och har grymma färger..

E isf inte "guldstofts" svärdetbättre än great fairsy sword.. eller vad det heter,, Det ä'r iaf det jag har.. alltså guldstoftssvärdet..

great fairy sword är starkare än Gilded sword....men man kan göra spinn attack med Gilded sword men inte med Great fairy sword.. det är väl den enda nackdelen..

Det som du sa nu.. Great fairy sword.. Det får man ju när man har alla masker och nä'r man har klarat alla 4 st pojkar på ängen på månen? Jag fick iaf inget svärd när jag fick 15 fairys på sten templet..

om du går till great fairyn i närheten så får du det....

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.