💬
Logga in
Fuska.se

Majora´s Mask

535 svar · startad · 🔒 låst

Varför repeterar du det jag just skrivit? Det är ju ba onödigt..

Cheatorx: Ska du försöka med denna info?

klart att jag ska! Måste bara hitta mitt borttappade Expansion pak till N64. Sen ska jag klara det på en gång :) Tack Joy!

du skrev inte att han aldrig behövde svänga...det kanske var det som var felet

Det var så lite så..

Sen på det sista rummet så ska du gå igenom massa rum och slåss mot olika slags fiender, i två rum är det en spricka i väggen och i taket, då skall du använda bombchus för att spränga dem och sen är det bara att ta sig igenom rummen tills du kommer till ungen ;) Sen efter det går du fram till majora killen vid eken och snackar med honom, du får Fierce Deity mask!

sprickor....de har inte jag sett tror jag....om det inte är den enda vägen till killen...men om det inte är det.. vad finns i de där sprickorna??

I väggen och i taket som jag skrev.. Du kanske inte läste så noga? Och om du undrar i vilket tempel rummen motsvarar så är det Stone tower..

Jag vet Exakt vad du menar och jag skrev "VAD finns det i sprickorna" inte "Vart finns sprickorna" som du antagligen trodde att jag skrev..om det är nån som inte läser noga så är det nog du

En sak jag undrar är vad används Fiercy Death mask till? Vad ger den för speciella atributs? Och en sak till.. Tyck synd om mig eftersom jag sitter i skolan och jobbar över i datasalen :/ Ett arbete som ska vara klart imorrn :D

fierce diety mask gör en nästan odödlig...du kan skicka magi skott från svädet och sånt..

den kan bara användas till bossar....

Nja, odödlig blir man ju inte direkt, men man får ett grymt svärd! Och gubben man blir heter "Oni-Link"

Jag tycker synd om dej Cheatorx ;)

jag skrev precis vad den gjorde...

Ja, det vet jag, jag kommenterade bara ditt svar ;)

okej....var det nåt mer du ville ha hjälp med cheatorx??

13 Dec 2003

Jag är bäst. Jag är bättre en alla på Zelda. Jag har klarat den 1000000000000000000000000000000000 gånger. :new_321:

Moderator Moderator

har du Triforce BIKBOY???

hur tänder man facklorna i första templet på

Zelda: Mjaora's mask?

I början när man gått till gubben i tornet tagit alla killarna vad ska man göra då?

har du kollat i kikaren och zoomat in på toppen av tornet i staden??? :roll:

ja har oxå klarat zelda.....med guide och alla maskerna :1_hi:

det heter "gilded Sword" *ja e petig*

kan någon svara på hur man tänder facklorna i första templet? hur sätter man eld på dem? för man ska väl göra det eller?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.