💬
Logga in
Fuska.se

Majora´s Mask

535 svar · startad · 🔒 låst

Moderator Moderator

MEN KAN DU GE DIG, SLUTA SPAMMA INTE 2 INLÄGG IRAD!!! OCH JAG HAR REDAN GETT GUIDEN!!!

dessutom kallas det signatur!

19 Jan 2004

det får du ta i almäntforumet eller nåt...det hör inte hit i alla fall....men nu ska det pratas om zelda...tack för guiden banjo kazooie

Moderator Moderator

:) men då har du ju inte klarat alla zelda spel... har du nån aning om vilken som fattas??

men hur gör man så att man ha en sån sak som om när man har skrivit nåt så kommer ett sträck sen vet jag inte hur man gör Ex.din Banjo-Kazooie _________________

Jag hjälper på Banjo-Kazooie Spelen!

Moderator Moderator

MEN DET HAR INGENTING MED ZELDA ATT GÖRA!!!

SKRIV DET I ALMÄNT!!!

vad menar du

Moderator Moderator

du ska inte skriva om det i N64 forumet... FATTA!

ok

Moderator Moderator

sluta spamma... men tillbaka till MM! som vi ska snacka

20 Jan 2004

mm...cool_yous borde fått en tillsägelse eller nåt... Men nu ska vi göra som Banjo kazooie sa och prata om Zelda majoras mask... det verkar inte vara nån som vill ha hjälp

Moderator Moderator

vilken fiende tycker ni e fgrymmast? jag gilalr fightting ödlorna... dome grymma och även skelletten

21 Jan 2004

jag gilar skeleten wolfos och dom flesta bossarna :D

Moderator Moderator

mm odolwa e rolig om man har fiest daity masken (kan ej stavning) då dör han hur lätt som helst!

mm odolwa e rolig om man har fiest daity masken (kan ej stavning) då dör han hur lätt som helst!
eller hur han e lätt han är död på yra slag :lol: ånogt va :lol: :lol: :D

mm...2-3 slag...

22 Jan 2004

ja men det är roligare utan mask

roligare kanske....för då blir det en match men det är minst lika roligt när han har så svaga attacker att han inte kan skada nästan nåt alls

eller hur . alla bossar e roliga men gjorge ( kan ej stavning ) är dryg men Twinmolds dom e roliga faktist.

Moderator Moderator

goth hjälper ju masken inte på ju.. åtminståne inge mycket... det e dåligt!

jepp det sa ju jag nuss för en sekund sen. vad kul samtidigt haha.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.