MEN KAN DU GE DIG, SLUTA SPAMMA INTE 2 INLÄGG IRAD!!! OCH JAG HAR REDAN GETT GUIDEN!!!
dessutom kallas det signatur!
MEN KAN DU GE DIG, SLUTA SPAMMA INTE 2 INLÄGG IRAD!!! OCH JAG HAR REDAN GETT GUIDEN!!!
dessutom kallas det signatur!
det får du ta i almäntforumet eller nåt...det hör inte hit i alla fall....men nu ska det pratas om zelda...tack för guiden banjo kazooie
:) men då har du ju inte klarat alla zelda spel... har du nån aning om vilken som fattas??
men hur gör man så att man ha en sån sak som om när man har skrivit nåt så kommer ett sträck sen vet jag inte hur man gör Ex.din Banjo-Kazooie _________________
Jag hjälper på Banjo-Kazooie Spelen!
MEN DET HAR INGENTING MED ZELDA ATT GÖRA!!!
SKRIV DET I ALMÄNT!!!
vad menar du
du ska inte skriva om det i N64 forumet... FATTA!
ok
sluta spamma... men tillbaka till MM! som vi ska snacka
mm...cool_yous borde fått en tillsägelse eller nåt... Men nu ska vi göra som Banjo kazooie sa och prata om Zelda majoras mask... det verkar inte vara nån som vill ha hjälp
vilken fiende tycker ni e fgrymmast? jag gilalr fightting ödlorna... dome grymma och även skelletten
jag gilar skeleten wolfos och dom flesta bossarna :D
mm odolwa e rolig om man har fiest daity masken (kan ej stavning) då dör han hur lätt som helst!
eller hur han e lätt han är död på yra slag :lol: ånogt va :lol: :lol: :Dmm odolwa e rolig om man har fiest daity masken (kan ej stavning) då dör han hur lätt som helst!
mm odolwa e rolig om man har fiest daity masken (kan ej stavning) då dör han hur lätt som helst!
mm...2-3 slag...
ja men det är roligare utan mask
roligare kanske....för då blir det en match men det är minst lika roligt när han har så svaga attacker att han inte kan skada nästan nåt alls
eller hur . alla bossar e roliga men gjorge ( kan ej stavning ) är dryg men Twinmolds dom e roliga faktist.
goth hjälper ju masken inte på ju.. åtminståne inge mycket... det e dåligt!
jepp det sa ju jag nuss för en sekund sen. vad kul samtidigt haha.