spelet är skit kul ja har alla masker har ni
Majora´s Mask
Ja, jag har varvat det cirka fem gånger, och du har tagit allt eller? Fierce Deity mask och så? Annars hjälper jag dig..
vadå FABER sword det finns inte når FABER swrod
Om du inte vet vad det är så svara inte är du snäll, jag får inte reda på nåt på de viset, nån som har hört talas om det får ju svara, det finns guider om det nämligen =)
men han undrade ju ba om de fanns ett svärd som heter så, joy........e de inte de där svärdet som man får om försöker döda alla gelé-klumpar som finns i termina field och sen hitta en sten i en av dom??? ja undrar verkligen om de e sant.......man vet aldrig.......ja har hört att man ska ge den stenen till en dekuskrub som säljer saker å då gör han den till ett pulver och sen går man till den där svärd-smidaren och ger honom svärdet och pulvret, fast först måste man ha de där svärdet som man ba kan använda 100 gånger.
det är inte sant :evil:
men han undrade ju ba om de fanns ett svärd som heter så, joy........e de inte de där svärdet som man får om försöker döda alla gelé-klumpar som finns i termina field och sen hitta en sten i en av dom??? ja undrar verkligen om de e sant.......man vet aldrig.......ja har hört att man ska ge den stenen till en dekuskrub som säljer saker å då gör han den till ett pulver och sen går man till den där svärd-smidaren och ger honom svärdet och pulvret, fast först måste man ha de där svärdet som man ba kan använda 100 gånger.
Jag tror nästan att det finns en möjlighet att det är sant.. Jag har prövat detta ganska mycket, och dem försvinner efter en stund, gelé klumparna alltså, jag tror att det kan vara så, men det är bara att pröva och försäkra det om de e sant, annars kan man fråga Nintendo cluben eller nåt..
hur i hela världens sjit ska ja kunna veta om de e sant, dannecool89??? de e ju ba nått ja har hört talas om........
joy, nintendo säjer att de inte e sant, men dom enda som vet de helt säkert e dom som gjorde spelet. så om du kan fråga dom, så får du ett säkert svar.........
nä det finns det inte
vadå FABER sword det finns inte når FABER swrod
hur i hela världens sjit ska ja kunna veta om de e sant, dannecool89??? de e ju ba nått ja har hört talas om........joy, nintendo säjer att de inte e sant, men dom enda som vet de helt säkert e dom som gjorde spelet. så om du kan fråga dom, så får du ett säkert svar.........
Jo, men det är nog inte så lätt att få tag på Japaner! men okej, då är det nog inte sant.. Men har NI prövat?
hehe, ja skoja ba me dej, joy!!!
ja har försök, gav upp efter en sisådär fyra timmar..........efter de kunde ja nästan inte stå upp, så ja ska nog inte gö om de.......
Okej, jag är ganska övertygad nu, aja..
Konstigt! Inga frågar om hjälp längre.. Det finns risker för att denna tråden kommer att bli bespammad om ingen vill diskutera nåt liksom..
Har du alla saker Dragon_girl?
nope, har fortfarande inte hittat alla féer i alla tempel, ba i den första ha ja hittat alla. sen har ja inte fått sjätte flaskan, men ja vet hur ja ska få den iaf.
föresten, diskuterade vi inte mm nyss???
Jo vi diskuterade MM..
Jag har alla feer, vill du få reda på nån speciell fe, så kan jag hjälpa dej =)
jag har en guide med feer men orkar inte skriva den nu
Har jag med =)
Dragon_Girl, ska försöka få in guiden imorrn om jag har tid..
jag skaffar den imorrn
Var det där ett citat från mej? Nästan..
nope, har fortfarande inte hittat alla féer i alla tempel, ba i den första ha ja hittat alla. sen har ja inte fått sjätte flaskan, men ja vet hur ja ska få den iaf.föresten, diskuterade vi inte mm nyss???
Sjätteflaskan? Hur många kan man ha? 6 va? Jo, det är det nog, jag är inte säker på om jag har alla men tror det...
hallå, jag har redan gett henne en guid på flaskor, minns hon inte det? den finns nog på sida 1
Tack, Danne! Genom att titta på det inlägget vet jag nu att jag har alla, det var ju bra, då har jag klarat allt på Majoras mask vet jag nu, allt, känns skönt =)