Vilka e dom bästa filmerna ni har sätt ?
mina e :
1. Den Gröna Milen
2. Saving private Ryan ( eller hur det stavas )
3. ??
Vilka e dom bästa filmerna ni har sätt ?
mina e :
1. Den Gröna Milen
3. ??
grenn milee ju bra men inte den andra som du skrev
The texas chainsaw massacre och friday the 13:th &the toxic avenger & a nightmare on elm street
dom bästa filmenra görs från troma och sen finns ju andra småbra.
1.alla toxic avenger
2.tcm 2003
3.hmmm a nightmare on elm street tror jag.
4.halloween
5.friday the 13th
6.evil dead hehe
Jag tycker att alla fredag den 13:onde är bra, och The Green Mile. Det finns ju massa som är bra men jag tog de som var bra som ni tyckte var bra.
1. 2 fast 2 furious
2 the fast and the furious
3 livvaktena
Livvakterna e ju oxå ganska bra men jag har sett den så många gånger så jag har tröttnat på den
1. Matrix Revolutions
2. Black Night
3. Rush Hour 2
Jag tror att de är dem jag gillar mest kommer iaf inte på någon bättre
Vilka e dom bästa filmerna ni har sätt ?mina e :
1. Den Gröna Milen
3. ??
min e
1:the green mile.
2:grease
3:gräsklippar mannen
okej har du sett the fast and the furious och 2fast 2furous??
jag har sett den . den e cool.
Ni kan ju skriva varför ni tycker filmerna ni valt är så bra.. Och gärna med några väl valda rader..
jag har sett den . den e cool.
villken tycker du är bäst???
1. Bionicle ljustets mask filmen
2. Livet i 8 bitar
3. Pokémon 4-ever
1. Matrix Revolutions2. Black Night
3. Rush Hour 2
1. Matrix Revolutions, för att den har bra efekter och sen så tycker jag bara att den var bar den gav ett bra intyck på en så att man vill se den igen.
2. Black Night, för att jag tycker om roliga filmer och den här är mycket rolig och sen så tycker jag att Martin Lawerance är mycket bra.
3. Rush Hour2 , för att som jag sa tiigare tycker jag om roliga filmer och den här är också mycket rolig och sen så tycker jag om Chris Tucker och Jackie Chan.
1. Matrix Revolutions2. Black Night
3. Rush Hour 2
1. Matrix Revolutions, för att den har bra efekter och sen så tycker jag bara att den var bar den gav ett bra intyck på en så att man vill se den igen.
2. Black Night, för att jag tycker om roliga filmer och den här är mycket rolig och sen så tycker jag att Martin Lawerance är mycket bra.
3. Rush Hour2 , för att som jag sa tiigare tycker jag om roliga filmer och den här är också mycket rolig och sen så tycker jag om Chris Tucker och Jackie Chan.
Matrix är ju inte alls bra jag tycker att de är för seg men jag gillar slagsmålet!
"]1. Matrix Revolutions2. Black Night
3. Rush Hour 2
Matrix är ju inte alls bra jag tycker att de är för seg men jag gillar slagsmålet!
vi har väll olika åsikter om olika saker
1. Bionicle ljustets mask filmen2. Livet i 8 bitar
3. Pokémon 4-ever
Förklaring:
1. Jag älskar Bionicle och nu vet jag nästan hela mysteriet med Bionicle.
2. NINTENDO är ju med där och så är det colt när han blir av sågad handen på slutet.
3. Jag är bäst på Pokémon och jag älskar Pokémon. Jag har sett den på DVD på engelska bara, därför en sån dålig plasering
Oj, det här är svårt...
Den gröna milen är ju bra, och Terminator 2 gillar jag.. Det är så många filmer som är bra, omöjligt att välja EN! :)
1. The Signs
2. Matrix, Matrix Reloaded, Matrix Revolutions
3. Terminator 2, Terminator 3
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in