Hoppa till innehåll

Snabba $$$


Foxyrock
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst viktor_2004

0035:

tycker garanterat du ska få bättre stats först jag tycker du borde ha runt 60 combat eller åtminstone 43 prayer och ha gjort alla f2p quester och fishings guild e members only och du behöver 68 fishing för att komma in...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(viktor_2004 @ 12/01-2005 15:20:54)

Hacka är det bästa jag vet.

Det är så j*vla lågt att hacka den som hackar har lixom inget liv!!!!

 

 

0035:

Fishing lvl? sj har jag 56 försöker fixa 68 så man kan komma in i fishings guild!

Men asså jag menar inte att det bästa jag vet utan att det är det enda bästa sättet att få pengar på! :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle kunna lura nån...En kompis till en jag känner la fram en bra grej när han tradade och den andre la fram typ 100k och sen tryckte den andre på accept och sen tog han (min kompis kompis) bort grejen och tryckte på accept. Och den andra fattade inte det och tryckte på accept han med och så fick kompisen till min kompis 100k. Fast tycker du att det är lågt att sitta och tigga på banken antar jag att det inte är nåt för dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0035 @ 13/01-2005 19:47:57)

Du gräver ner bones...

HAHAHA! f*n vad enkelt! Vad gör prayer då?

När du aktiverar en prayer får du vissa fördelar t,ex. en prayer ger dig mer attack en stund, andra kan skydda dig mot pilar. Lite olika. Big bones ger dig förresten mer i prayer. Men om du vill ha dom så måste du döda gaints och andra stora saker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(kola king @ 14/01-2005 12:06:43)
(0035 @ 13/01-2005 19:47:57)

Du gräver ner bones...

HAHAHA! f*n vad enkelt! Vad gör prayer då?

När du aktiverar en prayer får du vissa fördelar t,ex. en prayer ger dig mer attack en stund, andra kan skydda dig mot pilar. Lite olika. Big bones ger dig förresten mer i prayer. Men om du vill ha dom så måste du döda gaints och andra stora saker.

Bones får man 4prayer styck för tror jag. Big bones 15 prayer styck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...