💬
Logga in
Fuska.se

Fable

15 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

vilka magier tycker du jag ska använde mot Jack of Blades!!! jag har testat massor och det funkar ej jag bara dör!!!

OBS: har ej testat just alla :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker inte du borde använda någon. Använd pilbågen istället.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

varför tycker du det....det kommer ju fiender hela tiden man dödar dom....dom kommer ju på en gång! då hinner man ju inte ens skjuta en pil på han :(

Senast ändrad:

6 Jan 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

andvänd enflame!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

smart :) + tack....jag hatar den bossen :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

funkar det?

Nivå 9 · Veteranfuskare

men du kan ju börja ladda en pil, sedan rullar du så att du inte blir skadad. Sedan skjuter du fienderna och gör likadant på jack.

Nivå 10 · Veteranfuskare

det funkar bra med enflame också, enklare också

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

hmm....ok....ska testa...thx

Nivå 3 · Lärling

det är bara att gå i sidled och skjuta pilar mot honom hehehe hade typ 20 life potions och 8 extra liv när jag mötte honom + massor av mat =D

7 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

jack of blades så enkel . hea spelet är enkelt...

8 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

det är bara att gå i sidled och skjuta pilar mot honom hehehe hade typ 20 life potions och 8 extra liv när jag mötte honom + massor av mat =D

Jaa så gör man bara att gör något "lock on target" :meddum: liknande på han sen börjar springa runt och sjuta med pilbågen så klarar du han B)

// Waddis

9 Jan 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

man kan också hyra en vakt sen uppehåller vakten honom .... lätt + mat så klart

10 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Stå lite bakom en sten och ladda sen fullt med pilbågen. Sen är det bara att gå snabbt ut och sjuta och sen snabbt in igen. När han gör ljuset går du bara nära stenen. Gör så tills han stupar. Jag lyckades sjuta ner honom innan fienderna hann komma :P

11 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

När jag klarade honom hade jag 1 lifepotion å ett extra liv

P.S.ta ghost sword före att uppehålla honnom använd då magic arrow eller va den heter=jätte effektiv

23 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

använd alla eldmagier. enflame4 för när han är uppe i luften + charge4 eller vad den heter och fireball4 när han är på marken. Fireball4 tar 700 skada B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in