hur ger man bort poäng??????
tacksam för svar! :new_scatter:
hur ger man bort poäng??????
tacksam för svar! :new_scatter:
du går in på någons profil och sen så finns det en knapp som heter Donera och bredvid finns det en ruta som man skriver in ett antal poäng och tyck "Donera"
Ja, och det här har inte med GB att göra! Skriv i fuska.se-forumet! (Blir snart arg på alla fuska.se-saker i nintendos konsoll-rum!)
ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Ja, det är såklart att man förlorar de poäng man ger bort.ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Jag har också en fråga. Hur lägger man in sina poäng på banken?
synd att sina egna poäng försvinner
Ja, det är såklart att man förlorar de poäng man ger bort.ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Klicka på Bank och skriv in hur mycket du vill sätta in i banken i fältet sätt in, sen klickar du bara på knappen! (Samma sak fast i fältet ta ut om du vill ta ut det igen!)
Men du, det är dåligt för i banken förlorar man poäng när man tar ut fast det blir mer var 30:ionde dag! ;)
d ska vara så att man bara kan ge så många poäng som man har själv fast utan att förlora dom...
Sonic, isåfall kan man ge alla sina poäng till sig själv hela tiden så fördubblas dom! Tex om jag har 500p så ger jag dom till mig själv så jag får 1000 sen kan man fortsätta: 1000 > 2000 > 4000 > 8000, då är det inte kul! ;)
Men på ett ungefär. Så hur mycket poäng förlorar man dååå?Ja, det är såklart att man förlorar de poäng man ger bort.ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Klicka på Bank och skriv in hur mycket du vill sätta in i banken i fältet sätt in, sen klickar du bara på knappen! (Samma sak fast i fältet ta ut om du vill ta ut det igen!)
Men du, det är dåligt för i banken förlorar man poäng när man tar ut fast det blir mer var 30:ionde dag! ;)
man förlorar inga poäng, man går miste om poäng
Ja, jag vet det!! 3 poäng av 150..... men det var väl ingenting.man förlorar inga poäng, man går miste om poäng
synd att sina egna poäng försvinner
om dom inte hade försvunnit så hade nog nästan alla haft runt 999999999999999poäng
Nej, inte jag. Jag spelar aldrig sånt och så vet jag ingenting om dem.synd att sina egna poäng försvinnerom dom inte hade försvunnit så hade nog nästan alla haft runt 999999999999999poäng
Nån som vill skänka poäng till mej...hehe
Jag är ny *försiktigt*
Ja, jag vet det!! 3 poäng av 150..... men det var väl ingenting.man förlorar inga poäng, man går miste om poäng
alex_rain, det är samma sak, och det där klassas nog som spam! ;)
Jonte The Winner, 3%, inte 3 poäng. Om vi säger att du sätter in 200 poäng på baken så ökar du med 6 poäng men om du sätter in 100 poäng så ökar du med 3 poäng. Jag tror att det bara är att dela med 100 men jag är inte säker! ;)
Nån som vill skänka poäng till mej...heheJag är ny *försiktigt*
Man ska egentligen inte be om sådant... ;)
Det står i reglerna att man inte får ge poäng till sig själv!
men det går ju inte
nej tror ingen vill de
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in