💬
Logga in
Fuska.se

När

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur ska man göra för att kuna köpa husen som inte är till salu är det nåt specielt man måste göra eler :o

fortsätt bara med uppdragen,efter nåra uppdrag kan du köpa dom.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

jag har klarat hela spelet maen kan inte köpa det där huset som är en bil firma tror jag
(gta:san2 @ 09/01-2005 16:24:12)

jag har klarat hela spelet maen kan inte köpa det där huset som är en bil firma tror jag

Menar du den bilfirman på san fierro nära bensinmacken?
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
(vampire @ 09/01-2005 17:21:31)
(gta:san2 @ 09/01-2005 16:24:12)

Menar du den bilfirman på san fierro nära bensinmacken?

ja och jag har klarat hela spelet hur sk jag göra :(

Jag vet inte vad du ska göra då,för jag kunde köpa den innan jag kom till tredje ön.

Senast ändrad:

du måste ju spela spelet fattaru du väll annars kan man inte köpa vissa hus :bah:

10 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Om du har inte klarat uppdragen för bilfirman så har du ju inte varvat spelet. :bah:

För att få den måste du ha klarat bilskolan.

Nivå 0 · Nykomling

Japp! Klara bilskolan och du har den! Finns skit bra bilar man kan modda där :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

Och om du klarar uppdragen för bilfirman, så öppnar du ett nytt plats där man kan modda bilar. Dt ligger i Ocean Flats.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

För att få den måste du ha klarat bilskolan.

jag fatar inte hur man gör bil skolan första grejen man ska göra är liksom att burna tror jag men jag vet inte hur

:huh:

Och om du klarar uppdragen för bilfirman, så öppnar du ett nytt plats där man kan modda bilar. Dt ligger i Ocean Flats.

va??

vilka bilfirmauppdrag??

11 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

På första uppdraget i bilskolan så ska du snurra ett varv med bilen, håll inne gasen och R1. Sen svänger du!

Nivå 0 · Nykomling
(wångö @ 10/01-2005 19:26:42)

va??

vilka bilfirmauppdrag??

Wang autos eller vad dt heter..Dt ligger vid "spray & pay".(SF)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in