💬
Logga in
Fuska.se

zelda ocirana of time hjälp ???

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad ska man göra i goro city efter man har varit i zeldas slott

jag har bara spelat en låt och kommit in i ett ställe där det finns ljus så kan man tända på jusen där utanför så börjar den jätte koppen snura vad

ska jag göra nu undrar jag bara

Nivå 0 · Nykomling

släng bomber inne i den...om du inte fått kraftarmbandet ska du spela Zeldas lullaby vid den snurrande krukan..sen när du kommit till Goronkungen ska du spela Sarias song förhonom...då får du kraftarmbanadet

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

men hur får man sarias song

föresten har jag inga bomber

Nivå 0 · Nykomling

gå in i lost woods. så går du höger, vänster, höger, vänster, framåt, vänster, höger så kommer du till saria och får sarias song

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

ok ska testa de när jag e hos min kompis vi har varit där i goron city i mer än ett halvt år typ 1 år

föresten vad ska man ha kraftarmbanden till

gör det så att man kan plocka upp bomberna

Nivå 0 · Nykomling

när du fått bomber kan du lyfta bombblommor som finns precis utanför Goron city...finns också inne i goron city...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

ok tack

Nivå 0 · Nykomling

och en sak till...skapa inte fler Zelda trådar än vad som finns....skriv i de gamla istället...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ok men de e typ 200 inlägg i dom redan

Nivå 0 · Nykomling

ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga??

2 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga??

men håll er till amnet, till zelda även om han vet!

3 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

okej... vad är erat rekord på att klara OOT med alla saker...mitt nya rekord är 17 timmar

jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt

Nivå 0 · Nykomling
jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt

ge mig länken till där jag skrev att jag klarat det på 72 timmar...du måste ha förväxlat mig med nån annan??

4 Jan 2004

nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord

Nivå 0 · Nykomling
nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord

GE MIG LÄNKEN TILL DEN DÅ...annars tror jag dig inte....jag är aldrig så seg att jag klarar det på 72 timmar...

Nivå 0 · Nykomling

Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie???

Nivå 0 · Nykomling

det stod i den andra tråden men jag hittar den nite..han rekord var väl nåt på 20 timmar tror ja

Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie???

första gången ca 20 tim, senast 14 tim, du då?

5 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

jisses va ni va snabba! för mejj tog de typ...år!!!....hehe...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in