vad ska man göra i goro city efter man har varit i zeldas slott
jag har bara spelat en låt och kommit in i ett ställe där det finns ljus så kan man tända på jusen där utanför så börjar den jätte koppen snura vad
ska jag göra nu undrar jag bara
vad ska man göra i goro city efter man har varit i zeldas slott
jag har bara spelat en låt och kommit in i ett ställe där det finns ljus så kan man tända på jusen där utanför så börjar den jätte koppen snura vad
ska jag göra nu undrar jag bara
släng bomber inne i den...om du inte fått kraftarmbandet ska du spela Zeldas lullaby vid den snurrande krukan..sen när du kommit till Goronkungen ska du spela Sarias song förhonom...då får du kraftarmbanadet
men hur får man sarias song
föresten har jag inga bomber
gå in i lost woods. så går du höger, vänster, höger, vänster, framåt, vänster, höger så kommer du till saria och får sarias song
ok ska testa de när jag e hos min kompis vi har varit där i goron city i mer än ett halvt år typ 1 år
föresten vad ska man ha kraftarmbanden till
gör det så att man kan plocka upp bomberna
när du fått bomber kan du lyfta bombblommor som finns precis utanför Goron city...finns också inne i goron city...
ok tack
och en sak till...skapa inte fler Zelda trådar än vad som finns....skriv i de gamla istället...
ok men de e typ 200 inlägg i dom redan
ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga??
ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga??
men håll er till amnet, till zelda även om han vet!
okej... vad är erat rekord på att klara OOT med alla saker...mitt nya rekord är 17 timmar
jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt
jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt
ge mig länken till där jag skrev att jag klarat det på 72 timmar...du måste ha förväxlat mig med nån annan??
nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord
nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord
GE MIG LÄNKEN TILL DEN DÅ...annars tror jag dig inte....jag är aldrig så seg att jag klarar det på 72 timmar...
Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie???
det stod i den andra tråden men jag hittar den nite..han rekord var väl nåt på 20 timmar tror ja
Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie???
första gången ca 20 tim, senast 14 tim, du då?
jisses va ni va snabba! för mejj tog de typ...år!!!....hehe...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in