💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Lite Hjälp :p

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Asså när jag ska åka in i andra "områden" i början när jag inte har klarat några uppdrag blir jag typ jagad av 4 poliser.. måste man klara uppdrag först, eller?

Hjälp mig.. är nybörjare :P hehe..

Joo! dt händer alla... dt e inte meningen att man ska kunnna komma till dem andra städetna.. man måste klara uppdrag förs :bah:

Hade man kunnat komma dit direkt skulle det inte vara ett tug roligt!

10 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

Du måste klara städerna för att kunna gå ditt. OBS; Om du har nån kompis lr nånting som har klarat alla uppdrag/banor så kan du ju kopiera från hans minneskort. Fast det är nog roligast och klara ditt själv.

Nivå 5 · Fuskare

Ett sätt finns, fast man får poliser efter sig..

Om du tar ett tåg typ i Los Santos o kör på full fart så kommer du genom blockaden till nästa stad. :student:

11 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

Tycker att det borde finnas mer saker att göra i SF.. <_<

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

"Valet parking", finns ju o så kan man hoppa med fallskärm från toppen av SF:s högsta byggnad.(dt finns ett på taket.)

12 Jan 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ett sätt finns, fast man får poliser efter sig..

Om du tar ett tåg typ i Los Santos o kör på full fart så kommer du genom blockaden till nästa stad. :student:

det finns ett till... om man åker till stället där över farten till las venturas e (det är däe uppdraget worng side of the tracks slutar) så kan man helt enkelt simma över....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in