Skulle ni kunna berätta lite om psp och ds för jag vet inte men lite mer sugen på ds!
Inga ds suger psp äger! eller tvärtom!! :)
Skulle ni kunna berätta lite om psp och ds för jag vet inte men lite mer sugen på ds!
Inga ds suger psp äger! eller tvärtom!! :)
DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA.
PSP, ett rent kraft paket som även fungerar som mp3 och film uppspelare. Bakupplyst skärm och har ganska bra batteri tid (ca 4 timmar).
Jag ska nog köpa båda :)
Ska du köpa båda????? SJälv ska jag köpa NDS
Jag ska Köpa nds
Köp båda istället.... ;).... Det ska iaf jag....
Jag ska först köpa ds sen kanske psp
Jag ska först spara ihop lite pengar till Nintendo DS och sen, om jag har lust så ska jag köpa Playstation Portable :lol:
har hört att batteritiden ska vara på ca 6-8 timmar, kan minnas fel, men men...DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA.
PSP, ett rent kraft paket som även fungerar som mp3 och film uppspelare. Bakupplyst skärm och har ganska bra batteri tid (ca 4 timmar).
Jag ska vänta o se vilken som får bäst spel,är bäst,se vad kompisarna köper och så blir dem ju billigare
Enligt GR så håller batteriet 4-5 timmar.. Iaf när de spelar Ridge Racers(Ozoon @ 12/01-2005 17:06:45)DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA.
har hört att batteritiden ska vara på ca 6-8 timmar, kan minnas fel, men men...
Köp DS det är mycket roligt
Har du det ir?
Ja du det har jag faktiskt.
Ok! är det bra då?? vilka spel har du då?
typ det Metroid spelet.
En PSP är ett bärbart ps2 (UNGEFÄR) Högre pris,En stor Skärm,
EN NDS är ettt bärbart N64 (UNGEFÄR) Lägre pris,2 Lagom skärmar,
köp en DS du kommer att ha mycket roligare med den :D
har psp:n bara 4-5 timmar speltid??? trodde det var mer
Ska ta PSP för den är bäst !
ok! har du inget mer?? Det följer väl med ett demo på NDS??
Ett demo okkk men en halv bana eller kanske 10 minuter att spela på ???
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in