använd flurrie och blås bort pappret på lådorna och slå sen sönder dem med hammaren och sen ska du hoppa på knappen då kommer en trappa fram från ingenstans ;)
Paper Mario The Tusand Year Door
klarat det nu..
är vid sista matchen,han säger att man ska ta bort affisherna,(X alltså)..
men det funkar inte,fattar ingenting nu :blink:
du sak blåsa bort dom med flurie...
var finns Spöket i champ room då ?
har du klarat rawk hawk ?!?!
aa..
hade köpt lite Earth Quake och thunder bolt och lite item,super shroom ^^
-Level 10 och 11 i turneringen-
har gått in i ventilen,sen bara hitat 2 star pieces i mr grubbas rum,fattar nada här,vad ska jag göra och var ska jag ?
MEN FÖR GUDS SKULL SVARA PÅ FRÅGAN! HÄR GELLER BARA ATT SVARA PÅ MIN FRÅGA! OM NI SKA BABLA OM NÅGOT SOM INTE HÖR HIT GÖR DET PÅ ERT EGET INLEG FÖR I H*LLVETE! :angry:
var badgen finns -.-
den ligger i en bur,den är röd,svårt ?
*vill också ha hjälp just nu ^.-*
M-m-m-e-e-n-a-a-r-r-r-r d-u-u a-atack fx r? :blink:
ja...den menar jag..
Men..... den hjälpte ju inte ett dug mot hooktail. Det låter ju inte ens som cricket. :wacko:
Jo han säger aaaaaahhhhhhhhh my weaknes cricket så kan han inte slå dig en runda...
tryck på skrivbordet i grubbas rumaa..
hade köpt lite Earth Quake och thunder bolt och lite item,super shroom ^^
-Level 10 och 11 i turneringen-
har gått in i ventilen,sen bara hitat 2 star pieces i mr grubbas rum,fattar nada här,vad ska jag göra och var ska jag ?
:)
nu då...
twlight town,vakten blir inte gris,så jag kmr inte förbi honom,vet ni varför.. ?
gå in till affären och prata med tjejen efter en stund när klockan ringer blir vakten en gris och du får komma förbi
bra tack,vart finns den här svarta kistan ,hittade ju en black key..
letat i hela stan :ph34r:
Förlåt om jag låter lite otrevlig nu silver star. Men kan du göra eget inleg i stelet för att fråga dina frågor på mit inleg?