💬
Logga in
Fuska.se

Zelda a link to the past four sword

61 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

är det när man har klarat templet eller före man ska göra templet?????

Nivå 0 · Nykomling

cyndaquil kan du hjälpa mig jag fatar inte vad är det man ska få av den där manen är det när man har klarat templet eller före templet???

snälla hjälp mig :(

5 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #43

när du har klarat första templet ska du gå till mannen och få pegasus boots (som man kan springa med) sedan ska du gå till biblioteket och springa in i en bokhylla så att boken ramlar ner gå sedan till öknen och ta fram boken vid stenen med text på så kommer du till andra templet!

6 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja men vart ligger huset????

7 Jan 2004
Nivå 2 · Novis Guldig Mjö

kolla kartan annars ligger den vänster och lite ner och så.

8 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #46

men kan någon hjälpa mig?!?!hur får man "THE BIG KEY" i 6:ans tempel det som ligger i träsket

Nivå 0 · Nykomling

ja men vart ligger huset där man får skorna av gubben vad är det för färg på huset vart ligger den på kartan långt ner eller i mitten eller hökt upp???

9 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #48

jag tror det var gröt det ligger i samma område som första templet

det är längst till höger i mitten på kartan öster ut

10 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

okej

11 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #50

skriv ifall du behöver mer hjälp jag hjälper dig järna

Nivå 0 · Nykomling

bra för jag har klarat den där stora larven (tror att det var tredje bossen när man ska slå den på svansen) iallafall vad ska man göra när man har klarat tredje bossen????

snälla hjälp mig :cry:

15 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #52

gå till 4:de templet jag tror det var i staden in den konstiga värden ska du gå till statyn och dra i gaffeln eller vad det nu är så öppnas det och då ska du klara den borgen

26 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

vart ligger 4:de templet

27 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

nu har jag ommit till 4:de templet men hur ska man döda den där gubben??? knasen eller nån annan hjälp mig snälla

28 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #55

gubbe?

Nivå 0 · Nykomling

ja han som kan skuta saker ner man går uppe på taket sen genom en dell durar sen kommer man till en kille sm trålar i väg zelda

30 Jan 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #57

jaha han, ibland skuter han runda klot dom ska du slå tillbaka på han ett par gånger

2 Feb 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hur kommer man högst upp på death mountain?

Nivå 6 · Fuskare

hitta en varpplatta till Dark World under en sten, kliv på den, gå till den ljusa marken till vänster (där två filurer springer omkring) använd spegeln för att komma tillbaka till Light World och se till att du hamnar på glasögonklippan. Bara att hoppa ner där uppe och gå höger så är du där.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

hur ska man göra i rummet som man låste upp med den första nyckeln man fick i mountain castle lr vad det heter?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in