💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

Valet I Irak....

149 svar · startad

Trådstartare #141

skulle nån överleva utan pizza/hamburgare..... det hade vi inte haft utan utlännigar :P

26 Apr 2005
Moderator Moderator

det skulle vi klara oss utan...

Sverige skulle vara en kopia på Nordkorea. Instängt.

Moderator Moderator

men säkert och bättre, fast vissa utlänningar går bra, tyskar, engelsmän, amerikanare

då menar jag kristna, rika, helst vita då...

Ok om nån invandrare är skit riikkk och har en massa miljoner då tror jag att du ska låta honom va i sverige han/hon därför det är de rika du vill ha här i sverige inte fattiga din j*vla rasse !

Moderator Moderator

det är väl bättre om de är rika, då slipper de kosta oss pengar

27 Apr 2005

Det är inte dem som är rika som är mest värda fatta ????..??? !"

29 Apr 2005
Moderator Moderator

men vad spelar det för roll, vi vill inte ha hit fattiga till Sverige, de får va hur j*vla mycket värda de vill. men inte bo här och ta våra pengar

men de som gör grova brott är mindre värda och jag vet några till men om jag skriver dem får jag nog en varning för hets mot folkgrupp... <_<

30 Apr 2005

sålänge de skjöter sig och skaffa fram egna pengar har jag inget emot dom, men inte f*n ska dom komma hit och sno våra socialbidrag, socialbidragen skulle egentligen inte få finnas.. :/

Trådstartare #150

det tycker jag..... tänk att komma tilpl ett nytt land utan pengar eller nåt.... alltså borde de få bidrag i några månder till se hart kommit iåning här i sverige

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in