Tycker ni det e rätt och hålla vbal i Irak trots alla oroligheter, det tycker jag...
Valet I Irak....
Japp, Irak är trots allt ett land. ;)
Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter.
för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en...Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter.
jag tror ändå på ett någorlunada rätvist val....
Den här tråden borde nog flyttas till Debatt. ;)
USA har flera än en som de lurat i sitt goda.(Guggo @ 15/01-2005 18:30:29)Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter.
för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en...
Ja, den här ska flyttas.
vaddå lurat in i sitt goda?......(Jellyfish @ 16/01-2005 00:12:59)(Guggo @ 15/01-2005 18:30:29)Förmodligen "väljs" väl någon utav USA:s marionett-presidenter.
för att vara petig så är det "president" inte "presidenter" usa har bara en...
USA har flera än en som de lurat i sitt goda.
Ja, den här ska flyttas.
*Flyttad*Den här tråden borde nog flyttas till Debatt. ;)
jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan...
Tänk om irak får en ny diktator president
Ännu värre om de frå någon USA-influerad snubbe, så USA kan uttnyttja mellanösterns olja ännu mera.Tänk om irak får en ny diktator president
lär inte hända....Tänk om irak får en ny diktator president
hoppas Bush tar över Irak
men det har han ju redan gjort.... det är ju usa som besrtämmer där för tillfället.......hoppas Bush tar över Irak
Dom får nog bara nån simpel amerikan som presindent.
ähhh jag skiter i dom där nere typ alla som krigar krigar ju för samma gud för sjutsingen OCH.................................VEM IN I BARA h*lvete VILL HA TILLBAKS SADDAM JÄVELN
Dom skulle väl må bra av ett val, inte för att jag tror att dom klarar av det.
Och, dom som inte skulle bli nöjda med mariotetens beslut skulle väl förmodligen göra nåt uppror av nåt slag, isf skulle väl USA få offra ännu några soldater.
Om USA skulle leava stället som det är nu, och be dom sköta sig själva, skulle det vara mer än kaos.
Om dom för det så kommer väll inte han överleva länge.Dom får nog bara nån simpel amerikan som presindent.
Tulgahr: Hur tror du att det ser ut om ett år om Irak får bestäma själva???
Vi har ju egentligen inget med valet att göra, det är Irakierna som ska välja inte vi! <_<
precis