monarki
Bästa Styrelse Sättet I Ett Land
ironisk?(Guggo @ 16/01-2005 11:17:40)We want diktatorship!!
hmm nämn en diktator, som inte mördar och förtrycker sin egen oskyldiga befolkning, eller som inte eldar upp böcker för att de är skrivna av nån från ett annat land osv. Det har ju, (vad jag vet) inte funnits någon "snäll" diktaor
det hade jag aldrigt trott, kommunist e ju helt idiotiskt, kommer aldrig funka!!!Annat - kommunism.
men du kanske inte fattar så mycket...
Sovjet unionens kommunism: Dålig. Kommunism som den var innan sovjet unionen svartade ner namnet: Bra. För övrigt tog jag monarki (Kung/statsminister).
Äh..to hell with the drottning..Män har alltid styrt och det ska va en enväldig KUNG!(Guggo @ 15/01-2005 10:05:30)Kung och statsminister minus en kung..
men om man inte har kunga eller drottning så är det ju ingen monarki utan en republik......
Republik (president)
Då har man stadsminister.
Kungen förresten är nästan bara en maskot <_<
Är du anti-feminist, eller?(Fuel @ 21/01-2005 14:14:10)(Guggo @ 15/01-2005 10:05:30)Kung och statsminister minus en kung..
men om man inte har kunga eller drottning så är det ju ingen monarki utan en republik......
Äh..to hell with the drottning..Män har alltid styrt och det ska va en enväldig KUNG!
Jag tycker president.
en enväldig härskare!
redan? Det är klart jag är...Alla män borde vara det och visa att de inte knegar inför kvinnor.!(kola king @ 21/01-2005 17:36:19)(Fuel @ 21/01-2005 14:14:10)(Guggo @ 15/01-2005 10:05:30)Kung och statsminister minus en kung..
Äh..to hell with the drottning..Män har alltid styrt och det ska va en enväldig KUNG!
Är du anti-feminist, eller?
Republik Power!