Var får man egentligen Ruby på
pokemon FireRed? Jag hittar den bara inte!
Var får man egentligen Ruby på
pokemon FireRed? Jag hittar den bara inte!
jag är inte helt säker men jag tror det e på första ön.... efter man har varit på något ställe... sen hos moltres sen tebaka te första ön..... :blink:
På One Island (Mt Ember) Efter att man vunnit Pokéligan, fått Nationaldex och pratat med Celio. BTW, finns det inte redan många sådana här trådar?
jo tusentals kolla på andra innan du startar en ny! :angry:
sök igenom hela forumet före du frågar eller kolla på fusken
Det var ingen annan sån här tråd
Så håll käft! :angry:
Ta det lungt vi menar bara väl :(
vi säger ju bara det.du behöver inte säga att vi ska hålla käft istället kan du säga att det inte fanns någon annan tråd
Ska vi slå vad? Du har inte ens kollat för jag har startat minst 4 såna här trådar! KOLLA INNAN DU KLAGAR *fjolla* :angry:Det var ingen annan sån här tråd
du behöver ju inte lägga dig i *fjolla* :angry:
Jo det behöver jag.
du klagar på allt och alla innan du ens kollar. :angry: Och sånt hatar jag :angry:
Öh... är det inte lite onödigt att starta 4 samma trådar. :huh:(Desen @ 21/01-2005 18:20:27)Det var ingen annan sån här tråd
Ska vi slå vad? Du har inte ens kollat för jag har startat minst 4 såna här trådar! KOLLA INNAN DU KLAGAR *fjolla* :angry:
Jag vet men det var aldrig nån som svarade på mina trådar i början!!! :( Jag blev utfryst. :unsure: ( tills jag började bli lite kaxig)[Öh... är det inte lite onödigt att starta 4 samma trådar. :huh:
Ok förlåt jag har varit dum jag ska leta! ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in