Hej, vet ni var jag kan hitta:
•Svärdet (förutom på uppdraget)
•Leatherface
•Spökbilen
Finns det något annat häftit som ni vet var det finns så skriv gärna =D
Tack på förhand
Hej, vet ni var jag kan hitta:
•Leatherface
•Spökbilen
Tack på förhand
Vilket spel?Hej, vet ni var jag kan hitta:
•Leatherface
•Spökbilen
Tack på förhand
svärdet finns i El Corona bakom ett trä staket och leatherface e inte bevisat att han finns och spökbilarNA finns vid skogen i höger angel pine ser ut som två hästskor på kartan...... ja antar att du pratar om gta sa
Ja! tack såmkt =D har letat efter svärdet jätte länge. Jag skrev i gta forumet? hamnade det inte där? :S =D
men kan du säga lite mer specifikt var svärdet ee? ja hittar det inte :/
Den finns i gränden, bakom 24/7 butiken.
Leatherface finns visst ! <_< det finns bildbevis på det... dessutom bär han en hockeymask :bah:
Ha det finns många som är väldigt duktiga på att göra en fake bild det finns massor av bilder med yeti och bigfot och ufon och leatherface men alla e ju fakade
om ja ska tro på att leatherface finns vill ja har filmbevis. <_<
Sry.... ja har fått reda på att de va fejk.. :P
Vilka "monster" e riktiga då? :huh:
inte en aning... -_-
har hört om: en spökbil, en spöktaxi, UFO:n och motorsågsmassakern (leatherface) :evil:
Jag har ej hittat nåt sånt...
Var kan man hitta UFO:n då?Hur ser de ut?inte en aning... -_-
har hört om: en spökbil, en spöktaxi, UFO:n och motorsågsmassakern (leatherface) :evil:
Spökbilarna finns! Du kan hitta dom i Back o beyond i skogen (San fierro) stället där dom finns ser ut som två hästskor. Men ja tycker inte d e mycket att se där man ser skadade rostiga bilar som inte har nån förare och kommer åkande till dig ibland
Finns de bara ¨på natten eller?
Ja vet inte var man kan hitta UFO:n..... nånstans runt Area 51 på natten kanske :zzz:(Shark @ 23/01-2005 10:16:04)inte en aning... -_-
Var kan man hitta UFO:n då?Hur ser de ut?
Vet nån annan då?? :o :((Nirvana @ 23/01-2005 11:31:49)(Shark @ 23/01-2005 10:16:04)inte en aning... -_-
Var kan man hitta UFO:n då?Hur ser de ut?
Ja vet inte var man kan hitta UFO:n..... nånstans runt Area 51 på natten kanske :zzz:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in