💬
Logga in
Fuska.se

Fusk Till Tvillingar?

7 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Finns det något fusk som gör att man får tvillingar? :huh:

Nivå 3 · Lärling

Det sägs att intProp chanceOfTwins 100 fungerar, dock kan jag inte garantera det eftersom jag inte provat själv.

22 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

Maxis har bekräftat att det inte finns någon kod som ger tvillingar. Men de har sagt att det finns matfusk som ökar chansen för tvillingar. Ingen vet säkert vilken sorts mat det är men de populäraste teorierna är kakor eller spagetti.

Nivå 2 · Novis

ja det är lättaste sättet..på sätt o vis :P vad hjälper kakor...man blir bara fet...spageti...det hjälper noll

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Hmm... Ja å min kompis läste om ett fusk där man skrev in: intProp chanceOfTwins 100 och sen så skulle den gravida äta 3 paket kakor/dan... vi testa men d funka int :(

25 Jan 2005
↗ till inlägget

Hmm... Ja å min kompis läste om ett fusk där man skrev in: intProp chanceOfTwins 100  och sen så skulle den gravida äta 3 paket kakor/dan... vi testa men d funka int  :(

ja har läst att man ska skriva intProp chanceOfTwins 100 när man hör vaggvisan precis efter att dom har gjort barn... har inte testat men de kanske går :kung:

6 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag har inte hört att detb finns något fusk, men det är inte speciellt svårt att få tvillingar, det verkar hända ganska ofta.

2 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har hört nå'nstans, men jag kommer inte ihåg var...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in