LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 selene:ganska fin tycker jag :) vad tycks om denna då ? Jag ser att du har blivit bättre. ;) Bra att rendern passar bra in med bakrunden. Fixa till en ram runtom så blir det snyggare. Texten däremot. Outer glow är alltid bra, men gärna en annan font och sen ta bort bevel and emboss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 >.<' http://img86.imageshack.us/img86/407/smgsigdu7.jpg Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 selene:ganska fin tycker jag :) vad tycks om denna då ? Jag tycker att bannern blir för stor, gör den mindre, plus det som Lillberra sade, så blir det snyggt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 tack för komentarerna :) men denna dåe ?? vart kanske sämre :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Snygg Bucken! Keep coming with the sigs/banners! ^^ 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) EDIT: Tog bort bilden.. Redigerat 13 Oktober 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 >.<' http://img86.imageshack.us/img86/407/smgsigdu7.jpg Kommentarer? din va snygg som f*n :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Ärligt nu då, vad tycker ni? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnezium Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 >.<' http://img86.imageshack.us/img86/407/smgsigdu7.jpg Kommentarer? Är själv rätt bra på Photoshop, glad att det finns en sån här tråd! Coojo: Den var fin, motivet var väll sisådär men ljusättningen var underbar. Burken: Finfin, känns väldigt proffsig, doc var färgerna sisådär. Selene: Rentav ett mästerverk, kan inte hitta ett ända fel på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Ärligt nu då, vad tycker ni? :) Kommentera? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Är själv rätt bra på Photoshop, glad att det finns en sån här tråd! Coojo: Den var fin, motivet var väll sisådär men ljusättningen var underbar. Burken: Finfin, känns väldigt proffsig, doc var färgerna sisådär. Selene: Rentav ett mästerverk, kan inte hitta ett ända fel på den! <{POST_SNAPBACK}> Skönt att det äntligen kommit någon som kan kommentera ordentligt. ;) Har ingen bild att visa för datorn mår lite dåligt... :kung: Redigerat 13 Oktober 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Men jag gillar att ha konstiga färger på bilderna =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.