Nåt måste man ju göra när man har tråkigt... :)
Inte nöjd. ;)
Nåt måste man ju göra när man har tråkigt... :)
Inte nöjd. ;)
Bilden känns lite klumpig, testa gärna en mer rak bild.
Den e rak.
Eller hur menar du? :S
Snygg Cooliz, men fixa texten. Vit med svart stroke är snyggare enligt mig, annars var den cool. :)
Blev inte själv så nöjd med den, men kul att du gillar den. :)
Här kommer en snygg bil iaf. :)
Skitasnygg! Rendern passa in med bakrunden perfect. Sen passade det med små scanlines. Texten är jag fortfarande lite skeptisk mot, men whatever. 10/10 :D
kan inte göra annat än att hålla med lillberra och säga att den är grymt snygg.
c4d i nästa bild?
Jaa du, de e inte omöjligt. :)
är det gratis då?
om c4d är gratis?
aa det är dem flesta som finns
↗ till inläggetGrymmt snygg Cooliz!Blev inte själv så nöjd med den, men kul att du gillar den. :)
Här kommer en snygg bil iaf. :)
Håller med alla andra.
↗ till inläggetkan inte göra annat än att hålla med lillberra och säga att den är grymt snygg.
c4d i nästa bild?
vad är c4d om man får fråga?
↗ till inläggetkan inte göra annat än att hålla med lillberra och säga att den är grymt snygg.
c4d i nästa bild?
en speciell slags render
↗ till inläggetMästerligt!
You did it again!
danke schön :)
↗ till inläggetDet behöver inte vara en kopia. Det finns f*n 2000 andra männskor som haft ögon avatarer. Ni är inte dom första om ni tror det. -.-
Vi är de första på ett flera veckor som har en ögonavatar.
btw Zimens, så djävulsk Znygg! Fsat det vore snyggare med en blomma istället. Det skulle passa mer till "färgklickarna".
Har aldrig hört om Zimens, men så photoshop tokig jag är, så säger jag "if you need some cash, give me a call and well talk"
Den var riktigt snygg Zimens, men som Mascaran sa, kanske inte den rendern passade in riktigt, men den va ändå snygg :cool:
Ännu en:
http://img117.imageshack.us/img117/9806/zimenscodcv4.jpg
↗ till inlägget@Simpsons - När sa han det?Den var riktigt snygg Zimens, men som Mascaran sa, kanske inte den rendern passade in riktigt, men den va ändå snygg :cool:
↗ till inlägget
Den var bättre än den förra. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in