Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Som sagt vill jag gärna ha kommentare på den här:

 

http://i18.tinypic.com/5ytsges.jpg

jag tycker den är jävligt snygg :D allt utom dom där strecken typ vid ögat :huh: ;) Redigerat av UAP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint

post-47583-1185899436_thumb.jpg

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint

Ljug inte!

 

man ser att den är gord av Don Rosa :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den här har jag gjort helt själv det tog två veckor och sen var det klart as jobbigt men det var det värt :D visar den en gång till för att ni ska fatta att jag inte har kopierat den jag har gjort den med mina bara händer och med en data och en mus och med hjälp av ett program som kallas paint

Ljug inte!

 

man ser att den är gord av Don Rosa :angry: :angry:

 

Låt han säga att det är han som gjort den....spela roll.

Och vem är Don Rosa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ändrade lite på den bättre eller sämre?

Hmm... Jag gillar sjärnan bakom mer, men inte blommorna. Bra att rutorna är borta men texten är nog lite stor, särskilt stroken runt den. Prickarna skulle nog vara snyggare om de var vita.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fixar det och ser hur det blir :)

bättre? :P

Ja, det tycker jag nog. Men rätta till texten, det passar inte när den är så sne. Sen kanske du skulle dragit ned gradienten på den. Funkar det inte med att helt enkelt bara ha färgen från bakgrunden där uppe? Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fixar det och ser hur det blir :)

bättre? :P

Ja, det tycker jag nog. Men rätta till texten, det passar inte när den är så sne. Sen kanske du skulle dragit ned gradienten på den. Funkar det inte med att helt enkelt bara ha färgen från bakgrunden där uppe?

 

jooo det gör det väll fixar å ser hur det blir igen då :P eeeh orkar inte med den bilden mer Redigerat av UAP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...