_TheStory Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag har laddat ner filen så att man får censur på The sims 2, men hur "aktiverar" man den? Skulle bli jättetacksam om någon kunde hjälpa mig... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Men dt finns ju censur från början. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Testa att köra filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag har laddat ner filen så att man får censur på The sims 2, men hur "aktiverar" man den? Skulle bli jättetacksam om någon kunde hjälpa mig... :cool: Asså vad ÄR censur egentligen??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag har laddat ner filen så att man får censur på The sims 2, men hur "aktiverar" man den? Skulle bli jättetacksam om någon kunde hjälpa mig... :cool: När man inte visar visa delar av en kan man säga. Som i the sims så brusar det när man dushar, går på toa. Det är censur, så man inte ska se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg