jag åker skateboard någon annan som gjör det
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''Trying is the first step towards failure" -Homer J. Simpsson
jag åker skateboard någon annan som gjör det
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''Trying is the first step towards failure" -Homer J. Simpsson
Jag åker bräda både inomhus och utomhus....
I LOVE IT!!!
försöker lite då o då....... men jag har ingen bra ställe att åka på=)=((((
försöker lite då o då....... men jag har ingen bra ställe att åka på=)=((((
jag åker lite också..någon som kan grinda??
:D Jag kan grinda jag kan boardslide,50-50,noseslide,5-0grind mm
Jag körde lite ett tag och satte velle dom lättaste tricken som boardslide, shuvit m.m själva då?
Jag aker... Mest i fryshuset
jag åker bräda på Tony Hawks pro skater spelen
Klart man åker bräda, jag åker överallt!
Jag är bäst! Ingen slår mina boardslides!
jag åker skateboard fast nuu har det ju kommit snö så jag vet inte något bra ställe att åka på en.fasst nu åker jag i källaren och tvättstugan :P jag har aldrig provat och grinda en.För jag börja nyss att åka
har prövat men det gick inte men jag har inga bra ställen att åka på heller !!!! :(
men jag åker snowboard istället :P
men det är j*vligt kul i alla fall!
Åker lite skate då och då.. Men jag orkar inte göra trick... Kan inte ens hoppa med skateboard...
Jag åker bräda. Hoppas bara att snön förvinner snart, så man kan ta fram brädan och glida ut på gatorna.
Kör lite bräda då och då kan ollie, boardslide och shuvit och lite sånt fast kickflipen har jag lite svårt med
Åker mer snowboard fast nu när snön är borta får man väll köra bräda och enhjuling istället
↗ till inläggetÅker lite skate då och då.. Men jag orkar inte göra trick... Kan inte ens hoppa med skateboard...
HEHE välkommen till klubben. jag testar min kusins då o då har nyss lärt mig stå kvar på den. balans på rullande saker e inte min starka sida jag e mest för bollsporter. men att åka bräda e riktigt kul.
får jag vara me i klubben lol? :rolleyes: jag kan inte heller ollie fattar inte hur man får upp brädan?man ska typ hoppa och trycka upp back delen av brädan och sen dra fram fram foten?
Är det verkligen så kul att åka skateboard? man har en jävligt dålig balans så man ramlar varje gång man ens står på brädan. sen när man "åker på rälsen" om man då ramlar så spräcker man testiklárna och skallen så man får ligga i sjukhus resten av sitt liv. det var VÄLDIGT kul då.
jag kan åka skate bord men jag kan ej hoppa men kan göra manual :visslar: som inte är så svårt men kan bara typ 30 cm men jag åker ingerskatebord kan inget
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in