msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 men det är j*vligt kul i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Åker lite skate då och då.. Men jag orkar inte göra trick... Kan inte ens hoppa med skateboard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flip it Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag åker bräda. Hoppas bara att snön förvinner snart, så man kan ta fram brädan och glida ut på gatorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Kör lite bräda då och då kan ollie, boardslide och shuvit och lite sånt fast kickflipen har jag lite svårt med Åker mer snowboard fast nu när snön är borta får man väll köra bräda och enhjuling istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Åker lite skate då och då.. Men jag orkar inte göra trick... Kan inte ens hoppa med skateboard... HEHE välkommen till klubben. jag testar min kusins då o då har nyss lärt mig stå kvar på den. balans på rullande saker e inte min starka sida jag e mest för bollsporter. men att åka bräda e riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 får jag vara me i klubben lol? :rolleyes: jag kan inte heller ollie fattar inte hur man får upp brädan?man ska typ hoppa och trycka upp back delen av brädan och sen dra fram fram foten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Är det verkligen så kul att åka skateboard? man har en jävligt dålig balans så man ramlar varje gång man ens står på brädan. sen när man "åker på rälsen" om man då ramlar så spräcker man testiklárna och skallen så man får ligga i sjukhus resten av sitt liv. det var VÄLDIGT kul då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jag kan åka skate bord men jag kan ej hoppa men kan göra manual :visslar: som inte är så svårt men kan bara typ 30 cm men jag åker ingerskatebord kan inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.