Nej det kostar inte penger men fuska mynt
Kreditkort?
Jag har skaffat kreditkort. :P
Men vad är "extraränta"?
Jag råkade köpa det billigaste, jag tryckte på det för att se lite fakta men då köpte jag det istället...
Kreditkorten e as bra!
EDIT:Kan man ta bort det?
Om du köper ett nytt så försvinner det gamla ;)
↗ till inläggetNär man ska köpa så står det att man får 1,2 eller 3 i extraränta. :huh:Vart ser du "extraränta" någonstans? :huh:
↗ till inläggetOm du köper ett nytt så försvinner det gamla ;)
Jo men kan man ta bort det utan att köpa ett nytt? Tänkte inte på att jag skulle ligga på minus fuskamynt fort man förlorfar ju 8% av mynten och jag har mindre än 8% i ränta!
Kan man köpa saker med det även om man inte har råd?
↗ till inläggetNej! <_<Kan man köpa saker med det även om man inte har råd?
Synd för det hade varit bra.
Desen:Då skulle jag ha köpt då skulle jag ha köpt!
Jag tänkte att man skulle kunna köpt till man hade minus i fm sen så fick man ingenting föräns skulden va slut.
↗ till inläggetvad menar du??Jag tänkte att man skulle kunna köpt till man hade minus i fm sen så fick man ingenting föräns skulden va slut.
Att om du har 2000 fm och köper nått för 4000 fm så kan du inte köpa nått föränns du har plus i fm.
↗ till inläggetHr du 2000 FM kan du inte köpa för 4000 FM. <_<Att om du har 2000 fm och köper nått för 4000 fm så kan du inte köpa nått föränns du har plus i fm.
LOOOOL LÄS MITT MEDDELANDE NOGA!!!!!!!!!!
↗ till inläggetJo, med kreditkort. Men man får ju minus 2000 FM då.Att om du har 2000 fm och köper nått för 4000 fm så kan du inte köpa nått föränns du har plus i fm.
Kan man köpa hur mycket som hälst men man får bara mer och mer minus?
Min dator Hackar hela tiden!! :angry:
Kan man göra så??? E det sant? E nån modd där så svara.