hur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D
Hjjjjääääääälllllllppppp
Andvänd mun till mun metoden.
Enkelt http://www.bannerbyte.se/ eller gör reklam här men då får du lungt en varning gör reklam på andra sidor... Som *reklam*
↗ till inläggethur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D
Med reservation till missuppfattningar ? ;D
Ja, berätta för dina kompisar. Gör allmän reklam, men inte här på forumet.. Bara i din press.
↗ till inläggetdu kan ju börja med att ha bra innehåll på din sida, skaffa snyggt design (då menar jag att du kodar själv och slänger bort freewebs, sedan kan du ju alltid bannerbyta med min site (du hittar den på min profil)hur gör jag min hemsida känd så fler går in på den men det e en freewebs hemsida men jag vill veta endå svara snälla :D
När man gör en hemsida finns det något som heter Meta<>"tags" Allt man skriver innanför meta tagsen kommer att bli sökbart om du publicerar din hemsida på internet.
Lycka till. :medieval:
När man gör en hemsida finns det något som heter Meta<>"tags" Allt man skriver innanför meta tagsen kommer att bli sökbart om du publicerar din hemsida på internet.
Lycka till. :medieval:
Du har inte fel men ingen poplär sökmotor litar på dem längre, man bör dock ha dem med ändå.
dumpa freewebs skiten.
skön bakrund, inte typ hel svart eller hel gul.
anmäl den till google!
Gör HTML/XHTML koderna själv!
det finns ju oxå dreamweaver...
där kan du göra allt utan att lägga märke till nån html kod...
ska du göra d på freewerbs så kan du ju avancerad hemsida och ta bort all reklam om freewebs där och lära dejj html koder....
och annonsera i andra sidor t.ex här att admin sätter upp banner fast det kostar.
men kan ni säga en kod hur man få upp en film alltså där det studsar runt en text med namnet på clanen
fråga admin om han kan göra reklam för din sida om du gör reklam för fuska.se :lol: :lol: Jag kan göra reklam för din sida om du gör reklam för min.
Om du vill att någon överhuvudtaget ska gå in på sidan så får sidan ej vara gjord mall, ha bra innehåll och det måste vara en mening med att sidan finns t ex. www.fuska.se är en fuskasida
ja men min är en wow clan sida
ja men min är en wow clan sida
Tålamod = En väldigt bra sida.
vet någon hur man gör en kod för ett forum
Det finns ett gratis forum här phpbb :lol:
jag har redan ett forum på min hemsida den är på min profil