💬
Logga in
Fuska.se

Öknamn

112 svar · startad

Wetter eller Kurt.

Jag är kallad Bure^ Som namnet ;) Det är lite ur mitt efternamn ;) ;) Men av vissa är jag kallad Tönt och fjolla m.m

Själv har man nog bara haft ett smek namn. Frezy/Fresy/Fressy eller något sådant. Kan inte komma på att jag haft något öknamn. I alla fall inte vad jag känner till. Däremot vet jag massa andra öknamn. Tycker det är kul med sånna fast ibland kanske inte personen som har ett visst öknamn ska höra det!

11 Apr 2005
Bambi

"killen därborta".

13 Apr 2005

?? säger dom hej kille där borta?

jag har blivit kallad "clintan" och presidenten :D

14 Apr 2005
Bambi

Nä, men jag menar att ingen lägger märke till lilla mig ;-)

16 Apr 2005

Jag har inga men ja hade,t.e.x,j*vla italienska plutt......Men va f*n jag e inte från Italien och jag har heller någon släkt där!Jag e amrikan,skotsk,ryss och svensk!

17 Apr 2005

turk zadravo ? :P

↗ till inlägget

Nej, turk-*det jag heter på riktigt* kallar det mig. Det kallade mig det för att jag är halvkroat och lyssnar på turkmusik...

PS: Jag skriver inte ut mitt riktiga namn.

turk-jesus? :P

18 Apr 2005

hmmmm....jag har nog bara ett öknamn och det e typ: girl fasst jag e kille..men en i min klass brukar bli kallad barakrafsi kollapsi för att i alla lotterier brukar han loosa i

hehe, lite små kul faktiskt

19 Apr 2005
[edit]

Senast ändrad:

24 Apr 2005

själ brukarjag bli kallad data-kungen

men mest brukar jag kalla andra

vänlös nr.1

vänlös nr.2

vänlös nr.3

fyrkanthuvud

runscapegalen

Einstein (Det är faktiskt jobbigt -.-), plugghäst (pluggar knappt något, jag har bara lätt för att lära), muterad prickigkorv (jag är fräknig), Fire-Emblem nörd (Jag är ett FE f*n, och det är jag stolt över) och ordboken.

En i min klass blir kallad morot för att han gillar grönsaker -.-

Whigga :blink:

några brukar kalla mig ''turken'' fast jag är svensk

27 Apr 2005
↗ till inlägget

själ brukarjag bli kallad data-kungen

men mest brukar jag kalla andra

vänlös nr.1

vänlös nr.2

vänlös nr.3

fyrkanthuvud

runscapegalen

Där såg det ut som om du börja skryta om att du blir kallad data kungen.

Neger och j*vla Neger kallar dom mig :kung: .

Och mamma kallar mig för j*vla.

Senast ändrad:

Jag kallas bara YoTo eller mitt riktiga namn.. YoTo räknas nog inte som öknamn då jag valt det själv som ett namn jag tillåter folk att kalla mig.

Men om dom snackar bull med er, säg detta: Snackar ni bull med mig så kommer ni få se YoTo i era drömmar, and i swear, that really blows!

Men ni har tillåtelse att snacka med rektorn och kanske Ibrahim killen. (Skolministern)

29 Apr 2005

Blir kallad datornörd 24/7

men jag föredrar termen "DatorKunnig"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in