💬
Logga in
Fuska.se

Är Tales Of Symponhia Roligt?

26 svar · startad

Jag kan bevisa! Te.x så möter man Sheena efter och man ska ta Boltzmans bok i bokhyllan till vänster och Colette slutar känna smärta på grund av angelic toxic!

Men jag fattar fortfarande inte, kan ni inte säga var dom står och hur dom ser ut!(Alya och Max alltså)

Nivå 3 · Lärling

Isoold: Alya hittar du i ett hus till vänster om Katz exploration team, sen ska du gå till hamnen efter att du pratat med henne. Där möter du en snubbe som heter Max. Han kan ta dig till Palmacosta

vill du ha en walktrough på engelska så kan ja skicka en på PM åt dig eller en link.

Men i huset till vänster om katz exploration står bara en gammal gumma! Och i hamnen säger dom att bara Max är ute på en resa och att man ska ha tålamod och vänta!

Och tack ändå, men en walktrough är inte nödvändigt

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Men i huset till vänster om katz exploration står bara en gammal gumma! Och i hamnen säger dom att bara Max är ute på en resa och att man ska ha tålamod och vänta!

Och tack ändå, men en walktrough är inte nödvändigt

kan ju vara så att du tog en annan väg i spelet för det står ju i infot att storyn kan utveckals på olika sätt beroende på vilka val man gör under spelets gång..angående huvudfrågan så är jag osäker jag tycker nog inte att Tales of symphonia är värt de 500-600kr det kostar utan vänta tills det blir billigare om nått år men om du verkligen vill ha ett rollspel till gc så e det ju bra .annars föredrar jag pc rollspel som brukar vara bättre .
9 Feb 2005
Nivå 5 · Fuskare

Quazar säger att det är bra och jag tror han

Nivå 3 · Lärling

mmm...Jag kan nog inte hjälpa dig då. Tyvärr alltså.

Det e lugnt nu! Jag skulle till Asgard Human Ranch! Och sen kanske till Palmacosta

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in