Finns det några bar tv-spels affärer ??? på väla i helsingborg finns det en bra som heter TB games . Där kan man lämna in 2 begagnade så får man ett nytt för 100 spänn ´.... Där är ganska billigt också
Tv-spels affärer
Finns det några bar tv-spels affärer ??? på väla i helsingborg finns det en bra som heter TB games . Där kan man lämna in 2 begagnade så får man ett nytt för 100 spänn ´.... Där är ganska billigt också
Det finns ett par Landskrona..T.ex Scandinavian Games,Adato It och så tror jag att det inns nån till kommer inte ihåg Och där e det billigt att byta köpa och sälja
I stockholm, Kista finns det Game
jag bor i skåne
Truecrime e bra
Man ska köpa spelen på Webhallen.com eller CDON.com!!!!
Game! Finns i nästan alla orter! ;)
Heter det TB Games eller EB Games?
Men på http://www.cd-wow.se finns ett spel som på Game kostar 600, kostar det på cd-wow bara 400 typ.
På cdon har de billiga spel!
innuti HBG finns de TV-spelshuset, där e de ganska billigt..
dom byter oxå grejor.
B)
å var e hbg da? :blink:
jag jillar GAME dom e bra specielt när man inte har råd me nå hel nytt då måste man ju köpa begangnat så VARNING föt tradition me begangnade spel!
;)
TV SPELS BUTIKEN I LIDKÖPING ÄR BÄST I VÄRLDEN=) B)
GAME e rätt bra,dom har lägsta pris-garanti på nästan alla deras produkter :)
De heter inte TB games, utan de heter EB games: Tradition.
Gå in på www.tradition.se för att se massor av spel!! :D
Det gör GAME okså!innuti HBG finns de TV-spelshuset, där e de ganska billigt..
dom byter oxå grejor.
B)
Game! Min favvo, de byter in spel om man inte är nöjd, så att man får pengarna tillbaks, man kan prova spel där. OCh de har förstås väldigt mycket spel.. Vart alla Game affärer finns ser du här ;)
Online är det cd-wow.se som sagt var. (WWW måste vara med) Där kostade James Bond: Everything or Nothing 459 eller nåt. I Game butikerna kommer det kosta 600.
Finns det ingen Game i närheten av Halmstad?
Jag tycker dvdnorden
Är bäst :D