💬
Logga in
Fuska.se

Hitta På Skit

25 svar · startad

Jag har gjort massor.. Men det var rätt skoj att komma med "seriösa" förslag till elevrådet

EX: Vända alla klockor uppochner

Byta ut salladsbuffen i matsalen till en 12 Kubikmeter tank med hallonsaft 2grodor och en elektrisk ål.. Just de..

En sak till.. Jag har lutat en blomma mot en dörr in i personalrummet. :P

5 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Krossade ett fönster förra veckan (inte med flit) :P

Nivå 0 · Nykomling

När vi hade vikare i ett par veckor en gång ställde vi fram klockan 10 min varje gång vi började..:D

Nivå 0 · Nykomling

Vi brukar åckså ställa fram klockan och en gång gömdes 2 i ett skåpp,och när läraren frågade vars dom var sa vi att dom var sjuka och en gång gömde sig en under katerden och läraren märkte inte det för en skvlalrade

8 Feb 2005

när vi har vikarie säjer jag att jag heter ulf och så utnytjar hela kallsen henne och säjer att vi ska ha fritt val i stället för att plugga det är skit kul http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/realhappy/xxrotflmao.gif

och någon gång sket jag vad läraren sa så hon vart galenhttp://smilies.jeeptalk.org/ups/mtk/badteeth.gif

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

och någon gång sket jag vad läraren sa så hon vart galenhttp://smilies.jeeptalk.org/ups/mtk/badteeth.gif

när då????

typ hela tiden är du inte me på lektionerna felix. agneta den kletiga får ju adhd på mig hela tiden

Senast ändrad:

9 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

aha,de :P

10 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

går ni i samma klass?

15 Feb 2005

Ställde fram klockan en halv timme före !och planen gick !

Nivå 0 · Nykomling

En gång då skulle vi skriva typ nån saga som skulle va Rååååå lång och då Skrev jag typ 2 rader och visade för min lärare då fick han damp och Börja snacka med mig i ett rum utan för :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

går ni i samma klass?

ja,de gör vi
Nivå 0 · Nykomling

så är GOLDEN MAN lika konstig som han verkar?

16 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

så är GOLDEN MAN lika konstig som han verkar?

ja,typ
17 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

för några dagar sen så hände en sak det finns en annorlunda kille i våran klass som är lite konstig om man slår han så skrattar han då var det en som slog han allt vad han kunne så han fick skrattattak så vi kunde inte jobba på lektionen :D för var alla sura på honom men nu har et blivit en sak som vi gör ganska ofta

Nivå 0 · Nykomling

Vi har en kille i våran klass som är lite småmobbad, han är lite korkad och otroligt klen och pipig. Varje gång vi får vikarie brukar vi säga till dom att han ska sitta i ett eget rum, för annars jobbar han inte. Dom tar det seriöst. Han blir galen.

xD

18 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

En gång då skulle vi skriva typ nån saga som skulle va Rååååå lång och då Skrev jag typ 2 rader och visade för min lärare då fick han damp och Börja snacka med mig i ett rum utan för :)

ja de minns jag :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Och Dr cheat kom du ihåg när jag gjorde ett wreasling grepp på idoiten i vår klasss så han typ vricka benet och sen hoppa jag och tryckte armbågen i magen på han så han spydde!

Nivå 0 · Nykomling

ja :P

och när jag kasta en snöboll på våran lärarei ansiktet och var busig på lektionen så jag fick fara hem sen fick jag prata med rektorn <_< hon sa att jag uppförde mej för dåligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in