Zelda Ocarina of Time finns ju till Gamecube men kan man köpa Majoras Mask tilll Gamecube? :huh:
Majoras Mask Till Gamecube?
Vad tror du?
Ja, man kan köpa Majoras Mask till GC. Köp Zelda Collectors Edition eller hur det nu stavas. Där finns Zelda 1 & 2, oot, Majoras Mask och ett spelbart demo till tww.
man kan ha d e Zelda's collectors edition
Går det inte bara att köpa Majora´s mask?
nej :meddum:
vart kan man köpa den där colleectors edition??
asså ja har letat överallt men inte hittat den, inte ens som begangnad! :huh:
sen hittade ja den i game i kista men de sa att man måste köpa GC för att få den o ja har redan GC....
Undrar också vars man kan hitta colletion edistion jag såg det en gång men då önskade jag mej itället zelda ww och sen var den borta
zelda collectors edition fick alla som var medlemmar i club nintendo i mars förra året
Kolla på tradera om den finns... Jag hittar allt möjligt och omöjligt där... =)
Den går inte att köpa ny, endast begagnad...
jag har collector's edition :P
fick den när jag köpte min gc
i den finns:
The Legend of Zelda
Zelda II -The Adventure of Link
The Legend of Zelda Ocarina of Time
The Legend of Zelda Majora's Mask
:) :)
Zelda Ocarina Of time var det roligaste spelet på den skivan... =)
När jag köppte mitt gamecube fick jag en zelda grej som gjorde så att jag kan spela ocarina of time och mayoras mask!
Fick inte du det?
Det är ju olika paket man köper GC med <_< jag fick mitt när jag vart medlem i club nintendo...
Jag fick mitt Collectors edition när jag köpte
GC med Mario Kart Double dash :cool:
Jag fick Collectors Edition på köpet när jag köpte GameCube..Men jag tror inte att Collectors edition finns att köpa i affärerna utan det e bara nån grej som man får som extra om man köper t.ex. GC lr nåt Zelda spel.. :)
Nej man får det inte med andra zelda spel, bara om man köper ett GC om det nu finns kvar... går inte att köpa i handeln
Jag sa t.ex.= Till exempel :P