Hoppa till innehåll

Tips På Något Riktigt Bra Bilspel!

sas747

Rekommendera inlägg

Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna.

Det är olika. Jag blir ganska lätt åksjuk vilket slags fordon jag är åker. Och jag blir väldigt lätt åksjuk om jag läser samtidigt som jag åker bil. Samma sak gäller då även Need for Speed Underground 2. Samma sak kanske inte gäller dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Av bilspel så rekommenderar jag Need for Speed Underground: 2. En liten varning dock. Om du lätt blir åksjuk när du t.ex åker buss eller bil kan du inte spela detta spel i 3 timmar på raken. Jag gjorde det en gång och efter det så mådde jag jätteilla och kräktes fyra gånger. Jag kan max spela i en kvart, och sedan måste jag ta en paus. Men trots illamåendet är det ett bra spel. Mycket variation och olika banor, många möjligheter till att skapa en unik bil, och flera andra saker som gör det väl värt pengarna.

kan man bli åksjuk av att spela ps2 låter konstigt jag har spelat burnout3 i typ 5 tim utan att kräkas fast alla har ju olika lätt att kräkas och lakris är GTA SA ett bilspel? Redigerat av msxmsx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Burnout 3 Takedown är det bästa bil spelet som finns :cool:

Det tyckte jag också en tid men det klarar man ju så lätt, så man blir fort trött på det.

Gran Turismo 4 är mycket bättre än B3.

Redigerat av Tomi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Gran Turismo 4.

700 Bilar

Du kan åka i 495+

Du kan ställa om växlarna till accerlation eller hastighet.

Du kan kolla när bilarna kör och ropa in dom i depån,

ställa in om bilen ska köra om andra bilar och Hastighet (Pace).

Det finns Svenka Volvo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...