ludzon Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jag undrar om någon har jot ett eget habbo??? alla snakar om att dom ska göra ett men finns det nått som ha blivit färdigt?? vore kul om nån kunnde skika en längk till dersas egna habbo? :kung: Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jag har habbo,han heter Maxweel Citera
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Ja tror han mena att dom skulle ha gort ett eget hotel inte om du gort en habbo gubbe för det e lätt va ja vet har ingen lyckas Citera
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Om jag kunde mySQL och PHP så skulle jag göra det i GM Citera
Gäst _Otaku_ Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 tänk er att det är 25 åringar som gjort habbo med shockwave samt paint... :lol: men nä ingen har lyckats än... Citera
Gäst 12 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Mennnn fatta bara för att man gör ett spel tror alla att det ska heta eget habbo Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.