Jag är i nån grotta, vet hur man kommer ut...Men det finns en Eld-Djin där...Jag vet inte hur man får den :( Strunt i den, hur använder man rep grejerna. Det är en metall grej med ett rep på och en metallgrej bara på andra sidan av tillexempel ett stup...Hur kastar man repet???
Golden sun 2
golden sun va? e inte det ganska lätt?
/V / / l
ps det kanske var 1:an som var lätt vet inte...
Jag tycker de e rätt svårt :oops:
då var det väll 1an då...
/V / / l
Jaa, kanske det...Den e ganska lätt...
1an är rätt lätt
Golden sun 1 är super lätt..
Golden sun 2 Ganska svårt.
ja så är det
ettan e bäst tycker jag
hej alla dina inlägg är onödiga sluta upp med det... det räcker med att 2 har sagt det men 3...
fick helt otippat köpa golden sun: the lost age ida!!!!
men till ämnet.......
ja har klarat första grottan och hjälpt dom två pojkarna i en annan grotta, så va ska ja gö nu???
Du ska till Madra..
de har ja gjort nu. ja har hjälpt piers att bli fri och kommit till en ny kontinent, så va ska ja gö nu???
Efter du har varit i Madra skadu till Air´s rock. sedan till Kimbombo Västerut.de har ja gjort nu. ja har hjälpt piers att bli fri och kommit till en ny kontinent, så va ska ja gö nu???
men ja har vart i air´s rock men kan inte komma vidare. ska man inte klara de stället innan man kommer till kimbombo? ja har kommit dit iaf.......kimbombo asså.......
Om du har fått Reveal i Air´s rock så ska du in till statyn i kimbombo och före du kommer in i statyn såfår du Piers.men ja har vart i air´s rock men kan inte komma vidare. ska man inte klara de stället innan man kommer till kimbombo? ja har kommit dit iaf.......kimbombo asså.......
jaha, men hur klarar man air´s rock då? satt i två timmar och sprang omkring som en unge efter nappen........
Hur hjälper man de 2 ungarna då?
jaha, men hur klarar man air´s rock då? satt i två timmar och sprang omkring som en unge efter nappen........
Om du har fått igång virvelvindarna så ska du tillbaka till början av grottan (inte ute) sen ska du flyga över till andra sidan.
Hur hjälper man de 2 ungarna då?
Du måste först ha Lash (psyenergy)