Autobahn Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Detta är en tutorial på hur man gör en Water Effect. Skapa ett nytt dokument, 400x400 Pixels, White Background Döp dokumentet till "Water" eller någonting sånt Börja med att färga bakgrunden svart, #000000 FILTER - RENDER - LENS FLARE Sätt en lens flare i varje hörn på defualt Settings FILTER - SKETCH - CHROME Inställningar: Detail: 8 Smoothness: 6 FILTER - STYLIZE - FIND EDGES Ctrl + i Kopiera lagret (LAYER - DUPLICATE LAYER) EDIT - TRANSFORM - FLIP VERTICAL Sätt blending mode på: Lighten EDIT - TRANSFORM - ROTATE 90° CW Sätt blending mode på: Lighten Merge the layers (ctrl + E) Nu är du klar tryck crtl + u för att få in färg.. Ta något som passar dig bra. Mitt Exempel: http://img209.exs.cx/img209/7182/finalprodukt5eh.gif
Salzalada Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Vilket program ska man ha? Jag har det SVENSKA photoshop 7.0, så jag affatr inte var man ska trycka när du skriver de engelska knapparna... =(
Paradox Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Och meningen med den här tråden är???
Rekommendera inlägg