spelar juh ingen roll hur den ser ut.... jag köper det även om den ser ut som en rosa gris... men det skadar absolut inte att den e grym... men den ska inte vara överdriven
Xbox 2
tycker det också.. kanske silver, då smälter den in med teven och videon.
↗ till inläggetden ska ju inte behöva byta namn bara för att den ''uppgraderas''. men xbox2 ska den heta tycker jag för annars tror man ju att det är en helt annan konsol.
Dem vill inte att det ska heta xbox2 för att då låter de så gammalt eftersom ps2 ska ju heta ps3 nu. fakta http://ww.gamereactor.se/
↗ till inläggettror att den kommer att se ganska alldaglig ut... Det är ju PRESTANDAN som spelar roll!
så det tycker du.... jag tycker nyskapande och nya sätt att spela på är roligare
hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...
här e också ett altenativ ===> ganska ful..
↗ till inläggethittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...
menar du att jag har sagt att jag tänker göra det????? nää... alltså blev du ägd :P
en bild
Jag skulle inte köpa den om den såg ut som en rosa gris :cry:
↗ till inlägget"ägd" är det ett sånt uttryck som folk med inte tillräckliga ordföråd andvänder?hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...
Äller är det bara korkat stockholmska? Blir så j*vla trött <_<
↗ till inläggethittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...
WOW du slog världrekordet i ljugning grattis... haha jag kommer inte från stockholm :P :P SUR...va???? lite sur kanske???
kanske en aning... ;)
nu börjar det här forumet spåra ut...
Tillbaks till det tråden handlade om, Xbox 2 ;)
Jag tror Xbox 2 kommer bli perfekt, och hoppas på en fräckare design än dens föregångare hade :gitarr:
X-box 2 blir en Flopp!
↗ till inläggetMotivera.X-box 2 blir en Flopp!
den kommer ut i sommaren i 2006 den kommer att klara hl 2 utan att anstrenga sig
Neej, snälla skona oss. Dra inte in massa Half Life grunkor. Kör på Halo serien fullt ut, med inslag av uppföljare till Fable. Till en början iallafall :)
det verkar som om microsoft har mörkat en massa saker om xbox 2. Först trodde man att det skulle bli ganska dåligt, men antagligen kommer hd:n vara större, asgrymt grafik och proccesor från IBM!
Sammarbete med IBM för att framställa en spelkonsol ? Låter intressant.
Större hårddisk, jag har ingenting mer än sparfiler på min hårddisk, så jag förstår inte varför. Och hårddisken på en Xbox, är större än min dators.
tror att man skall kunna ha program och en större valfrihet när det gäller xbox live... Man kanske kan tanka hem spel via xboxen... Lagligt...