💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 2

165 svar · startad

Nivå 2 · Novis

spelar juh ingen roll hur den ser ut.... jag köper det även om den ser ut som en rosa gris... men det skadar absolut inte att den e grym... men den ska inte vara överdriven

Nivå 10 · Veteranfuskare

tycker det också.. kanske silver, då smälter den in med teven och videon.

↗ till inlägget

den ska ju inte behöva byta namn bara för att den ''uppgraderas''. men xbox2 ska den heta tycker jag för annars tror man ju att det är en helt annan konsol.

Dem vill inte att det ska heta xbox2 för att då låter de så gammalt eftersom ps2 ska ju heta ps3 nu. fakta http://ww.gamereactor.se/

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

tror att den kommer att se ganska alldaglig ut... Det är ju PRESTANDAN som spelar roll!

så det tycker du.... jag tycker nyskapande och nya sätt att spela på är roligare

2 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...

Nivå 2 · Novis

här e också ett altenativ ===> ganska ful..

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

hittar du på nya sätt att spela spel på en konsoll som är snygg är du inte dålig...

menar du att jag har sagt att jag tänker göra det????? nää... alltså blev du ägd :P

en bild

post-18931-1109778676_thumb.jpg

Senast ändrad:

Jag skulle inte köpa den om den såg ut som en rosa gris :cry:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"ägd" är det ett sånt uttryck som folk med inte tillräckliga ordföråd andvänder?

Äller är det bara korkat stockholmska? Blir så j*vla trött <_<

3 Mar 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

WOW du slog världrekordet i ljugning grattis... haha jag kommer inte från stockholm :P :P SUR...va???? lite sur kanske???

Nivå 10 · Veteranfuskare

kanske en aning... ;)

4 Mar 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #52

nu börjar det här forumet spåra ut...

12 Mar 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tillbaks till det tråden handlade om, Xbox 2 ;)

Jag tror Xbox 2 kommer bli perfekt, och hoppas på en fräckare design än dens föregångare hade :gitarr:

X-box 2 blir en Flopp!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

X-box 2 blir en Flopp!

Motivera.
13 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

den kommer ut i sommaren i 2006 den kommer att klara hl 2 utan att anstrenga sig

Nivå 11 · Veteranfuskare

Neej, snälla skona oss. Dra inte in massa Half Life grunkor. Kör på Halo serien fullt ut, med inslag av uppföljare till Fable. Till en början iallafall :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

det verkar som om microsoft har mörkat en massa saker om xbox 2. Först trodde man att det skulle bli ganska dåligt, men antagligen kommer hd:n vara större, asgrymt grafik och proccesor från IBM!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Sammarbete med IBM för att framställa en spelkonsol ? Låter intressant.

Större hårddisk, jag har ingenting mer än sparfiler på min hårddisk, så jag förstår inte varför. Och hårddisken på en Xbox, är större än min dators.

14 Mar 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

tror att man skall kunna ha program och en större valfrihet när det gäller xbox live... Man kanske kan tanka hem spel via xboxen... Lagligt...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in