💬
Logga in
Fuska.se

Mario Kart: Double Dash!! hjälp

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vilken bil ska man använda när man kör den där cupen då man ska köra alla banor samtidigt på 150 cc?

Jag så himla j*vla nära att klara den cupen, jag behövde bara komma 1:a på Stjärn-banan, så skulle jag ha vunnit hela cupen, men jag kom tyvärr 4:a på den banan och 2:a sammanlagt. Jag har nu kommit 2:a ca 3-4 gånger i rad, börjar bli lite tröttsamt nu, så vilken bil ska man ha?

Tacksam för svar!

Nivå 0 · Nykomling

Om du menar Special cup så tycker jag:

Baby Mario och Baby luigi i Baby Luigi´s kart

Toad och Toadette i Toad´s kart

Eller en blandning av dom i Rocket bullet.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker också baby mario och baby luigi i baby luigis kart jag klarade det med dom

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Nej, inte Special Cup, cupen som man kör alla 16 banor samtidigt

Nivå 0 · Nykomling

Antingen Babymario och Babyluigi i Babyluigis kart, eller Mario och Paratropa i Luigis kart.

Nivå 0 · Nykomling

hur får man den cupen?

Nivå 0 · Nykomling

nu vet jag

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Man ska klara alla cuper på 50, 100 och 150 cc, då får man cupen där alla banor finns.

Och till alla andra: Jag har klarat cupen nu med Diddy Kong och Koopa Troopa something whatever. :S

Nivå 0 · Nykomling

hur får man så man kan köra spegel vänt :?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Man skall klara alla cuper på 50 cc, 100 cc och 150 cc.

29 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
Man ska klara alla cuper på 50, 100 och 150 cc, då får man cupen där alla banor finns.

Och till alla andra: Jag har klarat cupen nu med Diddy Kong och Koopa Troopa something whatever. :S

Koopa troopa?????? Patroopa eller Koopa?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Just det, någon av dem är det, jag kan inte namnen på de här lustiga figurerna :D

Nivå 0 · Nykomling

I vilken bil?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Jag använde Baby Luigis barnvagn.

Nivå 0 · Nykomling

annvänd bowser och dk :lol:

Nivå 0 · Nykomling

cupen ni snackar om heter all cup tour, jag vet inte vikkan bil man ska ta men jag tog waluigis bil med waluigi och king boo

Nivå 0 · Nykomling
cupen ni snackar om heter all cup tour, jag vet inte vikkan bil man ska ta men jag tog waluigis bil med waluigi och king boo

va?! men jag fick inte king boo förränjag klarat flower cup i mirror mode hur kan man då göra det utan att ha "mirror mode"?

30 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

nä dom suger :new_color_:

Nivå 0 · Nykomling

Dom här klara jag det med. Koopa Troopa och Paratroopa i Para wing

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in