jag tycker att alla här skriver onödiga inlägg... och Banjo kazooie har rätt...man ska kolla i vilken tråd och forum man är i!!!
Samus naken i ssb!!!
jag håller med, daniel_a_2 e den största spammaren, en kille skrev nåt sen skrev han "ok" sen skrev en kille en sak och sen han "ok", det e grom spam!!! SKÄRPNING!!!
tycker att man ska skärpa sig det ska finnas bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saker i varje forum
eh... nu e det du sopm spammar, och du säger att man ska skärpa sig.. lägg av!! inte konstigt att du har 4 varningar
alla vet redan hur man ser Samus naken i ssb så den här tråden är kan man säga avslutad...
ja men det har ju blivit andra frågor och eftersom att det inte finns en bestämd SSB tråd kan man ju få fråga här!
jo men de kan väl ändå skriva i den andra tråden
den andra, det finns 3 till... men OK vi skriver inte här mer !!
mm...FRÅN OCH MED NU SKRIVER INGEN MER I DEN HÄR TRÅDEN... INTE ENS BANJO-KAZOOIE
detta kanske redan har nämts men man ser bara "formen" av henne inga små detaljer
ja vet det står på sida 1 om du kollat det! men det e slutdiskuterat med samus naken så skriv inte mer!
inte om man kan se både en tjej och en kille naken!
vad snackar du om, vadå KILLE naken, samus e en tjej och e den ända man kan se naken, men kan alla fatta att det e slutdiskuterat i tråden!!!
jag upprepar!!!!
FRÅN OCH MED NU SKRIVER INGEN MER I TRÅDEN.... INGEN...VILL NI NÅT SÅ SKRIV I DE ANDRA
Du har redan sagt det. Du borde upprepa det en gång till kanske.... Moderatorer låser bara trådar som det är fel på! Sorry!!!
jaha..okej...trodde han gjorde det om man skrev samma tråd typ 5 gånger
Jasså? Men det finns säkert minst 10 sånna här trådar.
nej...bara 6
Värst vad lite!!
mmmm...men nu ska vi inte prata om nåt annat än SSB