hon blir inte naken bara rustningen går sönder hon har på sig bh trosor och i det äldsta metroid sprängs hon i småbitar :mrgreen:
Samus naken i ssb!!!
ja men ni som är intresserade kan väl tala om det nån annanstans
Porr intresserade?Ska iallafall raportera detta.
Då kan ni väl visa det där när Samus e naken för era föräldrar kanske?
Så ska vi se om dem gillar att ni kollar på sånt.
hon är inte naken men det ser så ut... hon har typ en tunn overall över sig.... man ser ju inga detaljer... det går väl bara med ness och pikachu
Jag är inte intresserad. Men tyvärr så handlar hela tråden om det. Beklagar verkligen.ja men ni som är intresserade kan väl tala om det nån annanstans
det var faktiskt rätt så onödigt att göra en tråd om just det här... =(
Ja, det kan jag väl hålla med om. Det var iallafall inte jag som gjorde den.
om man gör samma sak med alla gubbar blir dom bara skelett
ja...men samus har ju typ en metalldräkt så den går inte helt igenom
förlåt då att jag har hittat samus naken i ssb jag har sett bilder från metroid och en massa bilder på den "nakna" Samus och sen testat om det går på ssb jag är så ledsen att jag gjorde en tråd om det :cry:
ja...men samus har ju typ en metalldräkt så den går inte helt igenom
nej man ser ju hud färg typ, inte metal
elen går igenom metallen men inte kroppen...därför ser man inget skelett
ja, så är det... tänk dig mario eller nån naken, vad äckligt...
Jag har inte hängt med så bra! I vilken av spelen blir hon naken? Till gamecube eller till N64? (Måste få veta) :D
men vad tror du, det här är NINTENDO 64 forumet, allså är det självklarat att det e N64!
Jamen förlåt då att jag har tappat bort min glajjor :D
Men jag har ju inte ssb på 64 :/ Ska nog låna de då :D
jaha, men skriv inte massa onödigt... du får ju kolla var du är nånsatns!
jaha, men skriv inte massa onödigt... du får ju kolla var du är nånsatns!
vadå
men du kanske ska kolla igen om diskutionen innan du skiver massa SPAM!!! det vi mena var att han kom lite fel!
nja han pratar väll forforande om ssb
nej, han undra i vilket spel hon va naken i, och det hör ju inte hit, för det står ju klart o tydligt vilket spel det är, och du kan väl sluta skriva massa onödigt!