är det olagligt att chippa till gamecube?? :blink:
Olagligt?
↗ till inläggetär det olagligt att chippa till gamecube?? :blink:
hmm, chippa? vad menar du? jag tror det inte är olagligt...
fråga admin vettja ;) han vet säkert eftersom han har banners om dem !
jag menar att man har typ som ett kort och kan ta ner spel från datan och köra på gamecuben på tv typ
Chippa är ok fast om man måste hantera den man får inte spela pirat kopior bara importerade spel och så får man inte tanka hem spel från datan till gamecuben om man har chippat det är extremt olagligt !
men vad är det för mening med att chippa då vad gör man då jag trodde attt man tog ner från datn till gamecuben!men hur gör man för att chippa lagligt för jag vill absolute inte bryta mota mot lagen!
det är inte olagligt...
tror jag
svara
Det är olagligt om man tankar hem spel till den !
det går inte att chippa gamecube
Jo, det går visst att chippa GC min kompis säger det men det kostar stålar
men säg precis ALLT som man kan göra med en viper gc olagligt som inte är olagligt ALLT!
Vaddå jag har inget chippat men min kompis SÄGER att man kan chippa
svara på min fråga!
jag fattar inte vad du menar :blink: :blink: :blink:
Chippa = Lagligt (tror jag)
Ladda ner spel = olagligt
tror jag med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MANGA MASTER SA ATT LADDA NER SPEL ÄR OLAGLIGT MEN ATT CHIPPA ÄR LAGLIGT VAD BLIR BÄTTRE NÄR MAN CHIPPAR?
hehe jag fattar inte vad man gör när man chippar men tex project 64 kan få böta en hel livstid om dom blir påkomna... och alltså är det olagligt att ladda ner spel... köp dem istället... ;)
Att chippa är helt lagligt... Sedan kan du ju tanka ner spel till datorn och bli gripen av snuten... Eller så kan du importera spel från t.ex. USA... Deras spel är väldigt billiga... Kostar runt 50 kr. st.... Så det är bättre att importera än att tanka från nätet...