💬
Logga in
Fuska.se

Jedi Acedemy

15 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

E de bäst å välja light lr dark side på banan när man ska döda lr inte döda rosh?

vad blir skillnaderna, e de svårare på nån av dom lr?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
E de bäst å välja light lr dark side på banan när man ska döda lr inte döda rosh?

vad blir skillnaderna, e de svårare på nån av dom lr?

¨

Det är lättare att välja light side men roligare att välja dark side.

Skillnaderna är att det blir svårare på Dark Side eftersom man inte "joinar" Tavions team, så man slåss mot båda onda och goda jedis.

I slutet får man först döda Tavion sen ska man döda Kyle (snyft).

Om du inte är så bra så ska du välja light! Men man vill ju döda Rosh för han e sååå ful och korkad!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

blir de nån skillnad på onda å goda krafter man tar på lr?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
blir de nån skillnad på onda å goda krafter man tar på lr?

Igentligen inte.... Men vill du vara en "god" elev så ge mest på dom goda... Men dom onda krafterna rockar fet hårt! Du kan tex ge endast på ljusa krafter och ändå bli ond! Det är en ändring från de tidigare Jedi Knight spelen som jag tycker e bra!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

härligt....

e de nån annan än Trunks som spelar JA ?

29 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Jaghardet!Det är as kul!Jag har kommit till en bana där man möter en Rancor i början(svår)

Nivå 0 · Nykomling

Jag har också Jedi academy..men goda sidan e så äckligt lätt och snällt..mörka e åtminstone en utmaning så får man slakta den dumma rosh..Ärligt han e störande :evil:

30 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Kan man välja sida?Jag är goda!när jag mötte rosh så dog han aldrig.

Ska det vara så?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

om du itne dödar rosh blir du god, då blir sista banan lättare utom när man möter Tavion (har klarat spelet nu =) )

31 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Är det någon övning på något sätt?

Nivå 0 · Nykomling

Nejj man bara väljer om man vill döda Rosh eller inte...

Dödar man honom så blir man på mörka sidan och får alla emot sig på sista banan

Skonar man den dummern så blir man på ljusa sidan och kämpar med ljusa jedis på sista banan OBS! e man ljus är det fler mörka än ljusa på banan.

13 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

hjälp på banan efter dark waider stolt eller hur de stavas då den där gröna strålen som åker upp vad ska man göra snälla help

14 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

om du är på banan med dom där blåa gubarna så ska du upp till topen på tornet och säta ut några bomber

Nivå 1 · Novis

nu har ja komit vidare banan efter man har slagits mot rhost den där banan med bobba fet men spelet stänger av sig ja vet inte varför

15 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

hmmm det gör inte min så det måste vara din dator eller cd-skivan men banan med boba fett är kung kul =)

Nivå 1 · Novis

nu har ja klarat spelet fins de nåt specielt man kan göra nu??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in