är det typ som ett race som man racear med sina pokemon lr vad är det för spel
Nds Spel Pokemon Dash
Japp... Vad jag har hört så e det ett racing spel där man tävlar i olika race med sin pokemon...
Jag tycker att dom borde göra ett spel ungefär som dom gammla men att man e sin pokemon och styr den i "striderna".. typ att dom kan gå omkring och slåss...
På Pokemon Dash kan man vara Munchlax(Snorlaxs nergradering)
↗ till inläggetjopp det ser man på Fodralet att han är med därPå Pokemon Dash kan man vara Munchlax(Snorlaxs nergradering)
Ska inte köpa det fast jag gillar pokemon kommer tröttna
hur gamla e ni som spelar pokemon nu för tiden?(menar inget illa, bara undrar)
Tror att man bara kan vara pikachu och inte dom andra. Läste att dom bara var motståndare.
↗ till inläggetJag är 13 och var med från början jag hörde talas om det och när många tröttnade och "slog ihjäl" dom som gillade det så höll jag det hemligt i ett år.hur gamla e ni som spelar pokemon nu för tiden?(menar inget illa, bara undrar)
jag är 14 och spelar pokémon spel.... PS pokémon världens mest sålda rollspels serie :P
Pokemon e rätt segt och det här nya har ju inte fått så mycket ''bra'' komentarer...
Pokemon är lite sims, tycker jag... ;)
Har Pokémon Dash.Och det är faktiskt dåligt tycker jag.Då väntar jag hellre till dom nya rollspelen pokemon pearl och nåt annat va de.
Pokemon spelen äger men Pokemon Dash e ju lite segt...
Håller helt med Rockodile!!!!!
O ja rösta på NDS