💬
Logga in
Fuska.se

Roliga Hyss På Läraren!?

37 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Skriv alla hyss man kan göra mot läraren som ingen misstänker en för!

skriv o skriv.....

Jag kan ett!

Man ska t e x göra dåligt ifrån sig på testet o ska man skriva den smartaste personen namn på pappret o sudda ut hans/hons namn på pappret o skriva sitt eget!

Man får t e x ingen läxa för att man har bara fel.

smart va!?

Nivå 1 · Novis

Verkligen inte. Helt j*vla idiotiskt i min mening, att göra dåligt ifrån sig och sen byta ut nån annans prov mot sitt eget... :/

Nivå 3 · Lärling

Varför slipper man göra läxan :D

Fasst. dom ser ju stilen

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

man kan ju alltid säga till alla att komma 20 minuter för sent till lektionen och säga att läraren sagt att vi börjar senare idag .

Om alla håller med så kan inte läraren säga emot !

har själv testat det några gånger och fungerar bra.

18 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

" Man slipper göra läxan "

Skolan är till för att man ska lära sig saker.... Visst ibland så är det tråkigt men tänk hur mycket du skulle kunna utan skolan ?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men att ha läxor är att gå till överdrift, man är i skolan ca 7 timmar om dan <_<

Jag gör knappt mina läxor :D

Nivå 1 · Novis

Öööh? Jag gör alltid mina läxor , ca kl 23.00 dagen innan...

det är dumt mot din polare skullle aldrig palla om en person gjorde så mot mig

25 Feb 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

När jag gör läxor inträffar det också ca 22-23:00 kvällen innan! :D

Nivå 3 · Lärling

hihihi vilka bus

27 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om det är soligt, och då lyser det mot en själv. Då kan man göra solkatter på lärare och elever. Det är kul.

10 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Jooda Trollis Solkatter äger Men inte när du gör dom på MIG :P ;)

11 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag gjorde en skämmig sak...vet inte riktigt om det hör till ämnet men...

Våran engelska lärare vi hade i nian ska snart gå i pension och har blivit med åren. Dom flesta brukar kalla henne cenil, Hon fattar knappt vad som händer alltså.

Som ingen ovanlighet kom jag försent till lektionen. Fast den här gången ca: 35 min!!!!

Våran Rektor hette ***, och jag hade kommit på ett rimm om honom...

***, Sket så det small!

Indianerna trodde det var BOMB ANFALL!

Våran klass är jäkligt stökig, så i smyg hade våran lärare bett rektorn komma å titta till en lektion...så just den här lektionen satt han längst bak i klassrummet :D

Jag SMÄLLDE upp dörren å SKREK:

***, sket så det small.

Indianerna trodde det var bomb anfall!

Gick sedan fram å bankade Våran lärare på ryggen å sa: Tjena KAJSA (hennes namn)

Gick till min bänk å kollade sedan runt i klass rummet och undrade varför ingen skratta...hälften kollade rakt ner i bordet och hälften fnisade, samt en del var helt röda i ansiktet...men rödast blev nog jag, när jag såg rektorn sitta på en stol längst pak :o

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

***, Sket så det small!

Indianerna trodde det var BOMB ANFALL!

Haha så kung :lol:

Blev rektor sur på dig?

Senast ändrad:

21 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare

Nåra i min klass sat en dragsmällare i dörren......

Vår klass har bytt ut tavelkritan mot en kramellkrita och när läraren skulle skriva på tavlan så kletade karamellkritan ut sej på tavlan

Ett annat hyss var när alla samtidigt smällde pulpetlocken och sedan kasta de ut alla sina skaer ur pulpeterna

5 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Lysa sol katter på andra med en linjal . JÄTTE SKOJ:D

7 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Idag på geografi lektionen så skulle vi läsa texter och när alla killar gjorde det för hela klassen så när man skulle utala nått man inte hört för(Tex,berg vulkan) så sa alla fel och alla skrattade och våran lärare fick damp till en som gjorde till sig mycket på utalande och han bara sa när dom andra sa fel,

-Se det är inte så lätt och uttala rätt :lol:

2 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Nice joke hahahahahahahahahahaha måske prova

26 May 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

Du e ju dum!!! MAN KAN JU INTE BYTA UT ETT PROV!!!!

När du ska börja jobba så ska de se dina prov och det är för att du ska kunna de rätta sakerna och sen kan du inte det och då registreras det och sen när det är för mycket så anmäler de dig! :meddum: :bah: :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in