💬
Logga in
Fuska.se

GC

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Om ni ska erkänna så är Gamecube mycke bättre...Microsoft ska för(pip) inte hålla på att tillverka tv-spel.....

Nivå 0 · Nykomling
Om ni ska erkänna så är Gamecube mycke bättre...Microsoft ska för(pip) inte hålla på att tillverka tv-spel.....

vad pratar du om XboX har ju internet spel man kan se på DVD

inget av det kan man göra med en GC plus att XBOX har mycket bättre grafik

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Och? om du tänker efter så har gc dubbelt så roliga spel tycker jag...

gc suger ju!

Nivå 0 · Nykomling

skriv inte sånt här

Nivå 0 · Nykomling

varför skulle inte microsoft få köra tv-spel? dom har väl lika stor rätt som vem som helst...

GC har visst internet spel, ( fast den har inte DVD )... Men X-box är nästan större en månen

29 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
GC har visst internet spel, ( fast den har inte DVD )... Men X-box är nästan större en månen

vadå större en månen?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

duhbbelt så liten menar han...

Nivå 0 · Nykomling

GC hittar man ju knappt när man letar efter ( det e ju så litet ) och skivorna gör ju för f*n inte att hålla i

Nivå 0 · Nykomling

jag har både xbox och gamecube.Jag tycker att båda e bra men inte lika bra.Xbox är överlägsen i grafiken och har coolare spel.Gamecube ät lite sämre i grafiken men har roligre spel.Dessutom har gamecube dubbelt så bättre äventyrs spel än Xbox.

Nivå 0 · Nykomling

GCN SUGER JU JÄMFÖRT MED X-BOX!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

GCN SUGER JU JÄMFÖRT MED X-BOX!!!!!!!!!!!

skriv inte sånna där inlägg, iofs e ja x box ägare å tycker x box e lätt bättre...men om du vill framför din åsikt så säj varför oxå

xbox äger gamecube

obs dubbelpost

Nivå 0 · Nykomling
skriv inte sånt här

Jag håller med Samus Aran!

Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!!

30 Dec 2003
skriv inte sånt här

Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!!

Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare
Nivå 0 · Nykomling
skriv inte sånt här

Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare

Ja, han har nog slösat bort några 100-lappar på minneskort också, alltså vad onödigt med minneskort om man inte vill ta med sig data.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

oki, jag ger mej, men jag tycker ändå gc har roligare spel.

Nu sticker jag till gcforum/ bye

Om jag ska erkänna så har GC bättre platformsspel (ex.Super Mario)

Fast Xbox har mycket grymare och "krigigare" spel.

PS: XBX Har bättre grafik!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in