💬
Logga in
Fuska.se

Mp3

24 svar · startad

Tycker ni man ska ha Mp3 i skolan eller Cd spelare?

Hur skulle det funka vad är bra och vad är dåligt?

19 Feb 2005

Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola.

Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov.

Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det.

Hahaha...

det måste jag prova spela in ett Facit fyfan vad härligt tack för tipset :)

;)

En i min brossas plugg gjorde det, men han blev bustad för han spolade fram och tillbaka hela tiden :P

20 Feb 2005

Favvo låt plix

21 Feb 2005

Man får ju ha lite teknik....typ lägga in så lång paus som det tar fören att skriva in nåt. Aja nu ska vi inte prata mer om hur man fuskar. Själv tycker jag det är skönt med musik medans man arbetar. Då slipper man kompisarnas babbel. Själv har jag en mp3.

Ja me nästan alla har en mp3,De är bättre än en cd.spelare dom e oftast så stora oxå

Bambi

Vi får ha mp3 på, men inte så det hörs på lektionerna osv.. :P

Spela in saker till historia provet äger förövrigt, särskilt om man spelat in det själv XD.

Bara på rasterna eller lärarna har inte märkt ^^

23 Feb 2005

Tja vissa lärare (nämner inga namn) på vår skola är helt galna och beslagtar allt som går på elekticitet typ...

ja har MP3 på tyska lektionerna för då sittar ja längs bak och så märker ingen men annars sitter jag längst fram :(

25 Feb 2005

Vi får ha det när vi typ skriver och räknar matte :D fast jag tyarr inte ta med min...

1 Mar 2005

Klart man ska få ha MP3 spelare i skolan!

Varför ska man det? Några skäl?

Och du, kom inte med det gamla hederliga " Jag jobbar bättre om jag får ha musik på. " Den är bara så usel!

Och nej, jag tycker inte man ska ha det pga. att många som går i skolan jobbar _MYCKET_ sämre då.

2 Mar 2005

Vi får inte ha med oss nå'nting i skolan eftersom att om vi förlorar nå't så kommer föräldrarna och klagar på lärarna, och det är lärarna rädda för...

7 Mar 2005

Och vad beror det på att ni blir av med saker?

Mycket skumt skäl tycker jag men okej. Förövrigt kan nämnas att många personer (inte alla) arbetar bättre med musik, det vet väl inte du nåt om.

8 Mar 2005

Mp3 är bra lätt att ta med sig. Jag kör med mp3..

:visslar:

12 Mar 2005

Vi får inte ha nu i 6an, men i 7an tror jag ;)..

15 Mar 2005

vi får inte ha mp3 eller cd-spelare men vi brukar ha det iallafall

17 Mar 2005

Ju mer förbjudet något är desto fler bryter mot det...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in