Hoppa till innehåll

Farliga Saker/smärtor


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja det mesta av det du räknar upp har jag varit med om. Blev nersparkad av ett ungdomsgäng på stan för länge sen fast det blev inte så farligt.

Har voltat med bilen en gång och krockat en gång men klarade mig undan med endast hjärnskakning.

Opererad två gånger i buken och den första gången var den värsta smärtan jag nånsin varit med om, efter operationen alltså. Kändes som att det var en skärbrännare mot magen hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag svävade i livsfara när jag va ute och badade med mina förälldrar:

 

Jag simmade lite runt och blev precis vid ett ställe som var extra djupt.

Jag åker ner til botten men kämpar för att komma opp men inget händer. Sen så blir jag bara tröttare och till sist orkar jag inte mer.

Men precis innan jag blir "orörlig" så ser jag en människa komma i full fart mot mig. Jag visste inte vad som hade hänt förrän jag vaknade bredvid min pappa vid bryggan. Och vet ni vem mannen som kom emot mig var? Det var min pappa.

 

Och sen har det även hänt något som är mycket mer hemskt för några dar sen men jag vill inte berätta det.

 

Det finns tonårings gangster ska du veta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja jag blev typ misshandlad i skolan i fredags av 4 tjejer i 7:an och en dörr -.-

 

sen så fick jag typ hål i knät en gång så vi fick sy det :lol:

 

Sluta skylla på invandrare !Jag har ramlat för en trappa i tågstationen en idiot bahh kom och tog min plats rammlade på en annan kille min mamma märkte när hon var längst uppe ! Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare.

 

O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare.

 

O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_<

 

Vad lessen jag blir när jag ser ditt inlägg :(

 

Ta t.ex min låtsasmamma. Hon är alltid glad och snäll o sådär. Jag tycker att det du skrev inte var vidare smart <_<

 

0013: Jag har också opererat mig på karolinska eftersom jag föddes steril. Man känner sig typ helt drogad efter operationen, Lol :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare.

 

O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_<

 

Jag syftade mest på de invandrare som är tykna hela tiden o så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Jag och en kompis skulle gå till mig (vi var på vår skola) plötsligt komemr nåra högstadie elever o säger "ge oss pengar" (typ) o ja säger "stick o brinn", så kastar den ena in mig i en soptunna av metall som satt i en metall pelare, dock att det inte gjorde så ont, ja såg inte vad den andre gjorde med min kompis.

ja tror ja skrek nåt fulare sen när vi kom undan typ F'ck you eller nåt.

 

förresten, vadå Poison, föddes du steril men sen opererade dom dig eller..? fattade inte riktigt

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...