Ja, kunde inte ens klara av Rainbow Cup.... Losade första matchen mot Luigi,,,*suck*
Mario Power Tennis
↗ till inläggetman gör det när man tryck på start och sen på options eller nåt i den menyn, där kan man välja på 3 typer
Men det vär ju bara tre olika inställningar för superslag... Även om man har det på kan motståndarna använda superslag....
Kom på hur man gör på tränings matcher iallafall.... När man valt bana kommer det upp en bild på planen och spelarna. där kan man stänga av dom...
bara på det jag inte kupper... det är synd :(
↗ till inläggetUtan Power-slagen hade cuperna vart enkla... Fast ändå svårt på dem lite svårare cuperna, eftersom datorerna är så skickliga...bara på det jag inte kupper... det är synd :(
Jag tyckte det var kul på första mario tennis utan superslag. hade inte superslagen funnits hade det inte spelat roll
Jag har det spelet det är jätteroligt särskild med superslag :) :)
Jag har också köpt spelet nu....
Planet Cup var ju grymt svår i finalen...
↗ till inläggetJag har också köpt spelet nu....
Tycker du jag tycker attt den är lätt ;)
aaa ,men kan någon hjälpa mig på mitt nya inlägg??snälla
↗ till inläggetJag har kört spelet i 3 timmar så du ska inte säga vad som är lätt och svårt...Jag har också köpt spelet nu....
blir roligare när man spelat längre, Petey, hur många special games har du klarat?
Har inte spelat någon Special Game ännu.. Har bara kört Tournament...
↗ till inläggetHar inte hunnit testa spelet äns :Pär mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol:
Klart att det är värt pengarna....:)
kanske ska köpa det vet inte hur det e ska först pröva hoss en kompis sen kanske!!!!!!..... :zzz:
↗ till inläggetAlla då man ska färga bilder och det där med spökerna, Chain Chomp Och något med Shines... De har jag klarat på alla svårhetsgrader nu... Kommer inte längre än 55 på Master Blooper.....blir roligare när man spelat längre, Petey, hur många special games har du klarat?
↗ till inläggetjag tänker köpa det ;)är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol:
det kommer du inte ångra det är väldigt bra. mycket roligare än 64 versionen
↗ till inläggetDet gör du rätt i :) Det är verkligen kul..... Speciellt Special Games...är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol:
så du har börjat spela nu :P, hur mycket har du klarat, själv har jag klarat allt.