man skulle kunna välja om man vill va snäll eller ond å där efter fick man olika uppdrag hurdan man är och om man är snäll och dödar massa folk blir man ond och om man är ond och hjälper en massa folk så blir man god
»» •gta4•
Mera hus man kan köpa :gitarr:
man ska kunna ha minimoto(liten motorcykel)
de ska finnas djur typ hund katt kossor och tjurar som dödar en om du går för nära :cool:
↗ till inläggetMan ska kunna äga alla hus och dom som bor i husen får betala hyra så får man skit mycke pengar :evil:Mera hus man kan köpa :gitarr:
Jag tycker att man kan äta med gaffel och kniv och
det kan bli skott-märken över allt :cool:(som i Red Faction 2 )
och kan ha vakthund
och kan bli full.
Så tycker jag att man kan spränga hus :lol:
och kan starta egen företag ( det blir svårt).
Och måsta sova (om man vill) för att få ny kraft
och se på tv
och kan spela shack.
Gå till biblotek och läsa om vapen och bilar och sånt.. :cool:
Gå på konser
och det ska ut spela på 2000-talet helst 2005 :lol:
så kan man beställa på pizza på mobilen och sånt.
och man kan ha reskap på traktor och ha kärra och ha fronlastare på traktorn
och föda upp djur..
Jag tycker att dom här saker ska vara med i nya GTA 4.... :lol:(hoppas jag)
sitta inne i bilen så man kan se ratten .. o så ska de ju va typ 2005 så man har värsta TV o Radio som man ser :D..
Nu kom jag på mer..:lol:
*Hoppas att man kan köra hjullastre
* Att gå party i kan bli kung på party...
*Nu hoppas jag att gta3 killen är med och kan prata och ska göra uppdager åt honom och Tommy och CJ är med..
*Det ska finnas vägarbetare som lagar vägar..
* Och gta världen ska var i New York
* gå se på hockey eller fotboll...
för att spara måste man hyra ett rum på ett hotell eller på en motell eller som man bor i...:)
* Hoppas man kan bygga en egen hot rod,chopper eller en street rod..
Om man har lite pengar kan man runt på stan och tiga eller vara på gatan och sjunga :lol:...
Jag tycker att man ska va CJ då blir det roligare
och att man kan sälja bilar :P
Ja det låter bra:)
Hmmm hörrni?.. e inte Vice city Gta 4? å San andreas Gta 5?... Dt borde vara dt i den praktiska följden.. För annars borde gta 3 heta Gta Lyberty City (Stavning)
Eller?. jag kanske har fel .. men bli inte arga annars:P
nej man kan ju tro att de ä så.. men de ä de inte.. dom gjorde GTA 1,2,3 o sen VC o SA.. .men dom ä inte 4:an o 5:an...
↗ till inläggetnej man kan ju tro att de ä så.. men de ä de inte.. dom gjorde GTA 1,2,3 o sen VC o SA.. .men dom ä inte 4:an o 5:an...
Okej :P . haha då vet jag. Men man kan ju hopas på att Gta 4 Blir mer än 3 gånger så bra än sa:D. haha f*n va Grymt dt skulle bli då
Jag tror att nya gta spelet heter :GTA:new York....
I GTA 1 finns Lyberty City vice city och san andreas så att nya gta spelet kommer heta GTA:New York.(hoppas jag)
Jetski, surfingbrädor
Hajar i vattnet
Kunna röka & dricka sig full
Skateboards
Tillträde/kunna gå in i mkt mer hus/byggnader
Ett Zoo, med djur som man kan sno
Mer djur i skogen typ vargar & björnar
En psycho mödare som springer runt & dödar folk
Övernaturliga saker plus mystiska ställen
Utspela sig i nutid, ej 80-90 tal
Kunna klättra på stegar
INGA Fler Flickvänner
Kunna skräddasy rollfigur plus gäng
Online-Ja tack!
Mer Fusk Koder
Mer uppdrag
Bättre grafik
Mer Vapen
Snö, snöskoter & snowboard :gitarr:
Skateboard
hajar i vattnet
mer uppdrag
kunna modda mer bilar o snyggare mods
mer bilar en SA
cyklarna ska finnas kvar för ja äger med dom iallafall bmx..'
ingen vinter
vinter... men att man kan åka till alla städer, liberty city, vice city, san andreas städerna.. fast de ä la omöjligt.. fast de skulle vatt grymt...:D. s
↗ till inläggetvinter... men att man kan åka till alla städer, liberty city, vice city, san andreas städerna.. fast de ä la omöjligt.. fast de skulle vatt grymt...:D. s
aa smart å så ska det vara nåra nya städer också! :cool:
jo ja menar de. nya städer + dom gamla... :D.. as coolt ju .. o att de skulle skifta årstider.. fast skulle man ha de skulle man ju behöva flera cd-skivor.. :visslar:
Fler bra fusk t.ex jet plan ...men en sak iaf man kan gå till vilken värld som hälst utan få en polis efter sig :student: :cool: